Er zijn 2 resultaten gevonden

door fietsenmaker
ma 07 feb 2011, 23:05
Forum: Bronnen
Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
Reacties: 418
Weergaves: 42679

Re: Een zelfbouw CD speler? (De grote verbouwing....)

Oke ,ga eens op zoek naar alles.

Ik dacht dat je alles bij elkaar had.
bedankt vast
door fietsenmaker
zo 06 feb 2011, 21:27
Forum: Bronnen
Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
Reacties: 418
Weergaves: 42679

Re: Een zelfbouw CD speler? (De grote verbouwing....)

Beste Forum lid,

Ben je nog in het bezit van de bouwbeschrijven en schema van dez speler.
Zo ja mag ik deze dan hebben van je om zelf zo'n speler te bouwen

Alvast bedankt.