Oke ,ga eens op zoek naar alles.
Ik dacht dat je alles bij elkaar had.
bedankt vast
Er zijn 2 resultaten gevonden
- ma 07 feb 2011, 23:05
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
- Reacties: 418
- Weergaves: 42679
- zo 06 feb 2011, 21:27
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Een zelfbouw CD speler. (Alweer op de schop....)
- Reacties: 418
- Weergaves: 42679
Re: Een zelfbouw CD speler? (De grote verbouwing....)
Beste Forum lid,
Ben je nog in het bezit van de bouwbeschrijven en schema van dez speler.
Zo ja mag ik deze dan hebben van je om zelf zo'n speler te bouwen
Alvast bedankt.
Ben je nog in het bezit van de bouwbeschrijven en schema van dez speler.
Zo ja mag ik deze dan hebben van je om zelf zo'n speler te bouwen
Alvast bedankt.
