Bedankt voor de reacties en voor het verwelkomen!
Ik las inderdaad dat John Eekels ze gemaakt heeft in samenwerking met onze Deense vriend.
Zodra ik meer weet post ik het...
Na lang peinzen denk ik de Visaton Topas te willen bouwen. http://www.lautsprechershop.de/hifi/images/topas.jpg Ik ben weg van transmissielijn speakers, maar mijn vrouw niet van enorme kasten in de woonkamer. Zodoende heb ik de Hans overwogen, de Needle maar ben ik nog het meest gefascineerd door de...