gr hj
Er zijn 2 resultaten gevonden
- za 22 jan 2011, 18:35
- Forum: Projecten van het jaar
- Onderwerp: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
- Reacties: 4
- Weergaves: 3103
Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Waar is de fishbowl ?
gr hj
gr hj
- zo 09 jan 2011, 13:53
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: behoorlijk extreem....
- Reacties: 33
- Weergaves: 2441
Re: behoorlijk extreem....
Wat een mooi /gaaf project , het project met deze enorme triode is nog niet af zeker , die 833 van reinout of die opvolger van jullie daarvan zou ik graag eens horen.
groeten henk jan
groeten henk jan
