@Ray5150
"studeren" inderdaad. Het is een ROC opleiding, en dus spreek je nog van leren en school.....maar dat terzijde.
Er zijn 2 resultaten gevonden
- wo 05 okt 2011, 20:30
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: 21" woffers
- Reacties: 53
- Weergaves: 2047
- za 03 sep 2011, 17:09
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Scan Speak Maxima S.E.
- Reacties: 224
- Weergaves: 18037
Re: Scan Speak Maxima in een nieuw jasje
Sorry voor de kick, maar ben erg benieuwd of er nog vorderingen zijn? Vind het een fascinerende bouwwijze zo.
Ben zelf kleine speakertjes aan het maken met deze methode. Alleen dan alles met de hand gefreesd, dus helaas minder nauwkeurig...
Ben zelf kleine speakertjes aan het maken met deze methode. Alleen dan alles met de hand gefreesd, dus helaas minder nauwkeurig...
