Er zijn 3 resultaten gevonden

door HansB
ma 08 jan 2007, 15:24
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voorversterker voor de 'ExtremA'
Reacties: 88
Weergaves: 18156

Oh ja, heb het nu ook gevonden. :oops:
door HansB
zo 07 jan 2007, 18:05
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voorversterker voor de 'ExtremA'
Reacties: 88
Weergaves: 18156

[offtopic]

Zou de passieve pre-amp van Jos goed combineren met de Ucd180-modules van Hypex (qua uitgangsweerstand bedoel ik)?

[/offtopic]

Groet,

Hans
door HansB
za 17 sep 2005, 21:59
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: ScanSpeak Premium 33 (goed)kopen
Reacties: 1
Weergaves: 714

ScanSpeak Premium 33 (goed)kopen

Hallo iedereen, Ik heb misschien een beetje vreemde vraag. Ik ben al een tijdje ontevreden over mijn huidige luidsprekers (oude bakkies van BNS). Nou heb ik onlangs een weekje mogen luisteren naar Premium 33's van een audiofiele buurman en ik ben echt enthousiast over deze speakers. Hij wil ze helaa...