Het is voor in de slaapkamer dus die is niet zo groot
En ik wil niet te moeilijk beginnen met men eerste versterker.
Ik heb nu al moeite om het schema te ontcijferen en al de juiste onderdelen te vinden.
Hallo,
Ik ben ook van plan deze versterker te bouwen, ben wel nog nieuw op dit gebied.
Dus vroeg ik mij af of mijn speakers HANS http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... ns#p140826 geschikt zijn voor deze versterker.
Neen het is de 835016 :? wist niet dat er verschil in zat. Maar klinkt toch goed alé vind ik toch heb wel ng niet zoveel ervaring mja :-s Heb het in bouwpakket gekocht http://www.speakerland.nl/paginas/luidsprekers.php/subwoofer-sub-8#more62 Hun kst is wel net iets groter. En voor de rondingen heb i...