Hoi,
heb liggen zoeken en heb een programma gevonden, remoteamp. Werkt via wifi en is compatable met mediamonkey.
groetjes
Er zijn 6 resultaten gevonden
- di 22 jun 2010, 10:35
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: remote software
- Reacties: 10
- Weergaves: 599
- za 19 jun 2010, 10:18
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: remote software
- Reacties: 10
- Weergaves: 599
Re: remote software
Ik heb een en ander uitgeproobeerd. Ik denk toch dat ik bij het oude wil blijven. Misschien dat iemand nog een andere oplossing heeft voor mijn wens. Een los "afstandsbedienings programma "voor windows mobile 6 die mijn mediamonkey onder windows7 kan aansturen ( hoef dus geen muziek te kun...
- vr 18 jun 2010, 18:36
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: remote software
- Reacties: 10
- Weergaves: 599
Re: remote software
Hallo Peter,
hiermee denk ik wel aan de slag te kunnen. Ik ga een en ander dit weekend eens uitproberen.
hiermee denk ik wel aan de slag te kunnen. Ik ga een en ander dit weekend eens uitproberen.
- vr 18 jun 2010, 13:58
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: remote software
- Reacties: 10
- Weergaves: 599
Re: remote software
Hoi Peter, helaas kan deze alleen overweg met infta rood. Ik moet bluetooth of Wifi hebben. In ieder geval al bedankt.
- vr 18 jun 2010, 13:02
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: remote software
- Reacties: 10
- Weergaves: 599
Re: remote software
Hoi,hier heb ik inderdaad jullie hulp bij nodig. Veel pc forums komen niet verder dan mp3 . Mediamonkey is het enigste programma dat weg weet met veel muziek bestanden zonder compressie gedraaid vanaf netwerkschijven, vandaar mijn post... heb je op je client dan dezelfde interface ?
- vr 18 jun 2010, 8:24
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: remote software
- Reacties: 10
- Weergaves: 599
remote software
Hallo, ik ben op zoek naar een programma waarmee ik mijn laptop op afstand kan bedienen. laptop draait op windows7 en mediamonkey, de moelijk toekomstige afstandsbediening op windows mobile 6. Ik heb al tal van programma's getest, salling etc, maar op een o andere manier wilt het maar niet lukken. V...
