Er zijn 10 resultaten gevonden
- wo 04 mar 2009, 4:31
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Satelliet-ontvanger met analoge 5.1 uitgangen?
- Reacties: 3
- Weergaves: 866
De meeste onvangers gaan digitaal uit naar een av amp zeker als je een HD onvanger wil dan ook hdmi uiteraard. Ik heb zelf een Philips 2010 niet Hd ontvanger en voor pro locic ga ik gewoon digtaal naar mijn AV amp en zitten geen meerkanaals uitgangen op wel voor 2 kanaals. En er zijn nog niet veel z...
- wo 30 nov 2005, 22:33
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
- Reacties: 16
- Weergaves: 2503
- za 05 nov 2005, 20:47
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
- Reacties: 16
- Weergaves: 2503
- ma 22 aug 2005, 20:53
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Gratis baskast berekening prgramma.
- Reacties: 4
- Weergaves: 1355
Gratis baskast berekening prgramma.
Hoi ik heb bij het snuffelen voor info over de te door mij te maken sub een leuk en eenvoudig berekenings programma gevenden, genaamd bassCad en is op onderstaande link te downloaden.
www.selfmadehifi.de
Mvg Leen,
www.selfmadehifi.de
Mvg Leen,
- za 13 aug 2005, 17:21
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
- Reacties: 16
- Weergaves: 2503
Hoi, Henkjan bedankt voor de moeite om de berekiningen te maken. De sub zal voornamelijk voor film worden ingezet, en af en toe een muziek dvd. De boven frequentie is niet zo belangrijk, omdat het lfe kanaal tot 120 hz gaat en wat de boven frequentie van deze driver is weet ik niet. Wel moet hij mij...
- za 13 aug 2005, 2:20
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
- Reacties: 16
- Weergaves: 2503
- vr 12 aug 2005, 23:39
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
- Reacties: 16
- Weergaves: 2503
- do 11 aug 2005, 23:57
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
- Reacties: 16
- Weergaves: 2503
Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
Hoi, Vandaag heb ik een wooferunit gekregen uit de carhifi wereld. Het gaat om de Rockford RFP3412 een 12" speaker. Daar wil ik een sub mee bouwen, maar de kast berekenen kan ik niet. De sub is alleen voor film bedoeld, en zat te denken aan een br kast. Of misschien in combi met een slave Kef b...
- zo 31 jul 2005, 22:23
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Hulp gevraagd, achterhalen van tech. spec. oude speaker unit
- Reacties: 9
- Weergaves: 2945
- zo 31 jul 2005, 1:34
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Hulp gevraagd, achterhalen van tech. spec. oude speaker unit
- Reacties: 9
- Weergaves: 2945
focal 7co14
hoi, specs woofer. focal 7co14
diam 17,9 cm
sa 158
fs 40.4 hz
vas 33,7 l
qts 0,294
mmd 16,1
bl 6,05
roc 3 ohm
pmax 60
rend 89,5
tweeter t120
diam 12
fs 600
mmd 0,275
bl 3,41
roc 6 ohm
pmax 10
rend 93
mvg Leen
diam 17,9 cm
sa 158
fs 40.4 hz
vas 33,7 l
qts 0,294
mmd 16,1
bl 6,05
roc 3 ohm
pmax 60
rend 89,5
tweeter t120
diam 12
fs 600
mmd 0,275
bl 3,41
roc 6 ohm
pmax 10
rend 93
mvg Leen
