Er zijn 10 resultaten gevonden

door leen
wo 04 mar 2009, 4:31
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Satelliet-ontvanger met analoge 5.1 uitgangen?
Reacties: 3
Weergaves: 866

De meeste onvangers gaan digitaal uit naar een av amp zeker als je een HD onvanger wil dan ook hdmi uiteraard. Ik heb zelf een Philips 2010 niet Hd ontvanger en voor pro locic ga ik gewoon digtaal naar mijn AV amp en zitten geen meerkanaals uitgangen op wel voor 2 kanaals. En er zijn nog niet veel z...
door leen
wo 30 nov 2005, 22:33
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
Reacties: 16
Weergaves: 2503

da's nou balen. is de unit wel goed dan, RF heeft toch een vrij goede naam Heb nu een gesloten kast gemaakt vandaag volgens de fabrieks specs 36 liter, en dat gaat al een stuk beter, morgen eens gaan experimenteren met dempingsmateriaal erin (wol), wordt de virtuele inhoud ook wat groter. Mvg Leen.
door leen
za 05 nov 2005, 20:47
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
Reacties: 16
Weergaves: 2503

Kast gebouwd en speaker en versterker er, wat een flop klonk niet boemerig en helemaal gen definitie dus weg er mee, leuk voor de auto boem jongens.

Mvg Leen.
door leen
ma 22 aug 2005, 20:53
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Gratis baskast berekening prgramma.
Reacties: 4
Weergaves: 1355

Gratis baskast berekening prgramma.

Hoi ik heb bij het snuffelen voor info over de te door mij te maken sub een leuk en eenvoudig berekenings programma gevenden, genaamd bassCad en is op onderstaande link te downloaden.

www.selfmadehifi.de

Mvg Leen,
door leen
za 13 aug 2005, 17:21
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
Reacties: 16
Weergaves: 2503

Hoi, Henkjan bedankt voor de moeite om de berekiningen te maken. De sub zal voornamelijk voor film worden ingezet, en af en toe een muziek dvd. De boven frequentie is niet zo belangrijk, omdat het lfe kanaal tot 120 hz gaat en wat de boven frequentie van deze driver is weet ik niet. Wel moet hij mij...
door leen
za 13 aug 2005, 2:20
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
Reacties: 16
Weergaves: 2503

vigier schreef:
Leen,

zal ik je hier hetzelfde posten als op HTForum?

Groet, Joris
Nooit op één paard wedden :D

Alle info is namelijk interesant, voor ik domweg ga timmeren :lol:

En ik heb meer ideeen als geld, tijd genoeg. :cry:

Mvg Leen.
door leen
vr 12 aug 2005, 23:39
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
Reacties: 16
Weergaves: 2503

Die 65 liter kist die hier http://forum.showyoursound.nl/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=32924&SearchTerms=RFP3412 omschreven word heeft bij mij thuis gespeeld ging geweldig laag. Hoi, Wat is laag, bedoel hoe laag ging hij? In een 65 literkast br gaat hij tot 35 hz volgens Rockford zelf. Mo...
door leen
do 11 aug 2005, 23:57
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?
Reacties: 16
Weergaves: 2503

Wie kan er een kast voor mij simuleren en uitrekenen?

Hoi, Vandaag heb ik een wooferunit gekregen uit de carhifi wereld. Het gaat om de Rockford RFP3412 een 12" speaker. Daar wil ik een sub mee bouwen, maar de kast berekenen kan ik niet. De sub is alleen voor film bedoeld, en zat te denken aan een br kast. Of misschien in combi met een slave Kef b...
door leen
zo 31 jul 2005, 22:23
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Hulp gevraagd, achterhalen van tech. spec. oude speaker unit
Reacties: 9
Weergaves: 2945

Graag gedaan :D

Mvg Leen.
door leen
zo 31 jul 2005, 1:34
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Hulp gevraagd, achterhalen van tech. spec. oude speaker unit
Reacties: 9
Weergaves: 2945

focal 7co14

hoi, specs woofer. focal 7co14

diam 17,9 cm
sa 158
fs 40.4 hz
vas 33,7 l
qts 0,294
mmd 16,1
bl 6,05
roc 3 ohm
pmax 60
rend 89,5

tweeter t120
diam 12
fs 600
mmd 0,275
bl 3,41
roc 6 ohm
pmax 10
rend 93
mvg Leen