Er zijn 9 resultaten gevonden

door aprilinee
do 25 aug 2011, 20:48
Forum: Persberichten
Onderwerp: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!
Reacties: 75
Weergaves: 5151

Re: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!

bas focal m180 schreef:
Volgens mij had RumoH nog alpairs 10 oude versie.
Gevonden! dankje!
Ik zie dat gen.2 ook past, zonder bazel cover. Zouden die in Nederland verkrijgbaar zijn?
Morgen even simuleren of dat goed gaat..
door aprilinee
do 25 aug 2011, 19:09
Forum: Persberichten
Onderwerp: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!
Reacties: 75
Weergaves: 5151

Re: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!

Pjotr schreef:
Ja, dat is duidelijk. Maar begon het op een gegeven moment dan niet alarmerend te vervormen?

Als het zo verkreukelt dan kan het toch niet lekker meer klinken lijkt mij.
Op het moment dat ik het fout hoorde gaan was het al te laat. Het ging nogal onbeheerst :oops:
door aprilinee
do 25 aug 2011, 19:08
Forum: Persberichten
Onderwerp: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!
Reacties: 75
Weergaves: 5151

Re: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!

Met een heel klein beetje nadenken had ik ook niet zo ver gegaan hoor. 35W speaker op een 110W versterker. En het volume deed al pijn aan mn oren. Vragen om problemen dus. In mijn geval is Markaudio niets te verwijten. Doen ze het eigenlijk nog? Misschien zijn ze nu pas echt goed ingespeeld :lol: Z...
door aprilinee
do 25 aug 2011, 17:36
Forum: Persberichten
Onderwerp: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!
Reacties: 75
Weergaves: 5151

Re: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!

Met een heel klein beetje nadenken had ik ook niet zo ver gegaan hoor.
35W speaker op een 110W versterker. En het volume deed al pijn aan mn oren. Vragen om problemen dus. In mijn geval is Markaudio niets te verwijten.
door aprilinee
wo 24 aug 2011, 22:41
Forum: Persberichten
Onderwerp: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!
Reacties: 75
Weergaves: 5151

Re: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!

Nou moet ik er wel bij zeggen dat het gewoon m'n eigen schuld was... Ik wilde weten hoe hard ze kunnen.. en tsja.. wanneer stop je dan :roll:
Leer momentje.
door aprilinee
wo 24 aug 2011, 20:31
Forum: Persberichten
Onderwerp: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!
Reacties: 75
Weergaves: 5151

Re: Let Op: de Alpair 10 is geen sub!

He dit komt me bekend voor..:( van het weekend even te veel vermogen erop gehad... Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de volume knop de volgende keer te ver naar rechts wordt gedraaid? Ps. ik ben nog op zoek naar 2 onbeschadigde Alpair 10 v1. Zijn die nog ergens te verkrijgen? De Alpair 10.2 h...
door aprilinee
zo 19 dec 2010, 14:03
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Audyssey multiEQ ipv BSC filter in fullrange speaker?
Reacties: 3
Weergaves: 301

Re: Audyssey multiEQ ipv BSC filter in fullrange speaker?

Heb je al een ontwerp voor je alpair 10's gemaakt?
door aprilinee
zo 19 dec 2010, 14:00
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Audyssey multiEQ ipv BSC filter in fullrange speaker?
Reacties: 3
Weergaves: 301

Re: Audyssey multiEQ ipv BSC filter in fullrange speaker?

Dankje voor de info.

dan ga ik het eerst zonder proberen.
door aprilinee
vr 17 dec 2010, 22:32
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: Audyssey multiEQ ipv BSC filter in fullrange speaker?
Reacties: 3
Weergaves: 301

Audyssey multiEQ ipv BSC filter in fullrange speaker?

Hallo ik ben een beetje nieuw hier en zit met het volgende. Sinds kort ben ik voorzichtig begonnen met het ontwerpen van twee fullrange speaker voor in de huiskamer. Van mn vrouw mogen ze niet te groot zijn en ze mogen vooral niet in het oog springen. Ik heb gekozen voor alpair 10 fullrange drivers ...