Gevonden! dankje!bas focal m180 schreef:Volgens mij had RumoH nog alpairs 10 oude versie.
Ik zie dat gen.2 ook past, zonder bazel cover. Zouden die in Nederland verkrijgbaar zijn?
Morgen even simuleren of dat goed gaat..
Gevonden! dankje!bas focal m180 schreef:Volgens mij had RumoH nog alpairs 10 oude versie.
Op het moment dat ik het fout hoorde gaan was het al te laat. Het ging nogal onbeheerstPjotr schreef:Ja, dat is duidelijk. Maar begon het op een gegeven moment dan niet alarmerend te vervormen?
Als het zo verkreukelt dan kan het toch niet lekker meer klinken lijkt mij.