Er zijn 2 resultaten gevonden

door Vasco da Gama
di 06 apr 2010, 0:29
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker bouwen met 4% kennis
Reacties: 488
Weergaves: 20164

Re: Versterker bouwen met 4% kennis (slepend)

Ik heb dit hele draadje met veel genoegen gelezen, behalve V-Bro zijn stukken, aangezien ik op 0,1 % zit :) . Maar wel geinteresseerd ben in zelf een versterker bouwen. Speakers heb ik net zelf gebouwd, voor het eerst in mijn leven, en , wel die klinken goed. Daarom moest ik aan iets denken ; wat vo...
door Vasco da Gama
ma 06 apr 2009, 11:17
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Beginner/eerste speaker/ Fostex FE207E Fullrangers/Chang ?
Reacties: 0
Weergaves: 656

Beginner/eerste speaker/ Fostex FE207E Fullrangers/Chang ?

Hallo, Zoals de titel reeds zegt, ga ik mijn eerste paar speakers bouwen, hiervoor heb ik de de Fostex FE207E als drivers gekozen. Als kast had ik de "half-chang" in gedachten, of zijn grote broer de "G-chang" Ik wilde graag weten of iemand ervaring heeft met 1. de driver 2. één ...