Er zijn 10 resultaten gevonden

door kupervaser
di 05 mei 2009, 13:48
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Nee niet in de buurt van Enschede. Ik woon in Hellevoetsluis.

Maar wat wil je ervoor hebben buiten de verzendkosten>?
Jeff
door kupervaser
di 05 mei 2009, 12:23
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Heb je het geprobeerd? Bij mij werkt het niet.
door kupervaser
di 05 mei 2009, 12:04
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Ik heb op deze website gekeken:
http://www.nostatech.nl/Sony/sony016.html

Maar weet iemand hoe ik deze mensen kan bereiken voor een schema?
door kupervaser
ma 04 mei 2009, 16:28
Forum: Pro Audio specifiek
Onderwerp: Revisie van een mengtafel
Reacties: 67
Weergaves: 6712

Zit er geen bbd in deze mengtafeL? Ik heb 1 INKEL uit elkaar gehaald, daar zat een oude MN3005 en een driver in. Heb hem voor odnerdelen uit elkaar gehaald, har er niets aan als mengpaneel.
door kupervaser
ma 04 mei 2009, 13:59
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Wat is het probleem bij die van jou precies?

Wat wil je ervoor hebben?
Jeff
door kupervaser
ma 04 mei 2009, 12:28
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Misschien heb je gelijk. Het is een oud huis, volgens mij is alles niet geaard. Bij de versterker die ik eerst had, hoorde ik eerst hele tijd een bijgeluid wanneer mijn laptop aan de versterker was aangesloten. Het was geen ruis die je normaal hoor bij een niet geaard stopcontact, maar meer een piep...
door kupervaser
ma 04 mei 2009, 10:41
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Hartelijk dank,

Ik zal eerst even een schema ergens vandaan halen en dan het probleem vaststellen, maar bedankt voor het adres. Ik zal zeker bij hun transistoren bestellen als het nodig is.
door kupervaser
ma 04 mei 2009, 9:47
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Ray, ik heb ook het gevoel dat het de eindtransistoren zijn, tenminste voor het kanaal die helemaal niet werkt. En de 2de kanlaa wordt moeilijker. Ik heb een audioprobe gemaakt, die doe ik in een andere versterker en prik ik een beetje op de printplaat en luister hoe het geluid is en of het geluid e...
door kupervaser
zo 03 mei 2009, 23:21
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Excuses voor het plaatje, dat was niet mijn bedoeling. Ik heb de versterker op de rommelmaarkt gekocht voor een paar euro. Ik had hem meteen aangezet en mijn LP speler erop aangesloten. Alles werkte perfect een aantal weken denk ik totdat ik de muziek van mijn laptop ook probeerde af te spelen. Toen...
door kupervaser
zo 03 mei 2009, 22:14
Forum: Versterkers
Onderwerp: Sony TA 1010 defect + schema gezocht
Reacties: 17
Weergaves: 2713

Sony TA 1010 defect + schema gezocht

BEste mensen, ik ben nieuw hier. Ik heb een Sony TA1010 vintage versterker die kapot is gegaan. Hij deed het prima totdat ik aan de aux ingang een pc had aangesloten. Toen hoorde ik eers een brom en daarna knapte er iets van binnen. Op het moment werkt 1 kanaal helemaal niet an de andere kanaal wel,...