Er zijn 3 resultaten gevonden
- di 12 okt 2010, 23:25
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
- Reacties: 339
- Weergaves: 14151
Re: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
ah, das vlot. op 20cm afstand.. en dan zeker bij volle volume. Nee dat lijkt me geen probleem en dan zal ie ook wel voldoen aan de spec, heb een tijd terug met buizen versterkers gespeeld en die ruisen ietwat meer dan dat. Ik heb maar enkele plate amps in mn collectie en die doen het denk ik ook nie...
- di 12 okt 2010, 23:09
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
- Reacties: 339
- Weergaves: 14151
Re: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
Oh nog een vraagie..
Iemand ervaring met de Hypex complete amps?
Iemand ervaring met de Hypex complete amps?
- di 12 okt 2010, 22:22
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
- Reacties: 339
- Weergaves: 14151
Re: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
Hallo Hier de man achter LoudMagnet.com, geweldig jongens dat hier zoveel te vinden is! Ik was de Hypex modules voornamelijk de AS2.100 plaatmodule aan het 'bestuderen'. De specificaties zijn voor mij als luidspreker enthousiast gewoon 'geil' ik weet t ff niet anders uit te drukken. De eerste post m...
