Er zijn 3 resultaten gevonden

door SpeakerGuru
di 12 okt 2010, 23:25
Forum: Versterkers
Onderwerp: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
Reacties: 339
Weergaves: 14151

Re: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen

ah, das vlot. op 20cm afstand.. en dan zeker bij volle volume. Nee dat lijkt me geen probleem en dan zal ie ook wel voldoen aan de spec, heb een tijd terug met buizen versterkers gespeeld en die ruisen ietwat meer dan dat. Ik heb maar enkele plate amps in mn collectie en die doen het denk ik ook nie...
door SpeakerGuru
di 12 okt 2010, 23:09
Forum: Versterkers
Onderwerp: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
Reacties: 339
Weergaves: 14151

Re: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen

Oh nog een vraagie..
Iemand ervaring met de Hypex complete amps?
door SpeakerGuru
di 12 okt 2010, 22:22
Forum: Versterkers
Onderwerp: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen
Reacties: 339
Weergaves: 14151

Re: Hypex AS2.100 vragen / opmerkingen

Hallo Hier de man achter LoudMagnet.com, geweldig jongens dat hier zoveel te vinden is! Ik was de Hypex modules voornamelijk de AS2.100 plaatmodule aan het 'bestuderen'. De specificaties zijn voor mij als luidspreker enthousiast gewoon 'geil' ik weet t ff niet anders uit te drukken. De eerste post m...