Het projekt staat voorlopig op een laag pitje.
Ik ga eerst voor een 50" plasma scherm, en daarna de sub.
Bedankt voor je aanbod, ik zal het onthouden!
Er zijn 13 resultaten gevonden
- di 21 okt 2008, 16:55
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- wo 20 aug 2008, 17:01
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- di 19 aug 2008, 21:11
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- ma 18 aug 2008, 21:45
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- ma 18 aug 2008, 19:52
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
Ok, maar kun je dan bv uitleggen wat bv een grotere kist doet met het geluid? En hoe stel je een subkist af als die gesloten is? Alleen met de grootte van de kist en eventueel de demping? Ik ben een totale noob wat betreft behuizingen berekenen. Als ik het goed begrijp is 50l gewoon een goed uitgang...
- ma 18 aug 2008, 19:35
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- ma 18 aug 2008, 18:55
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- ma 18 aug 2008, 18:22
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- zo 17 aug 2008, 19:58
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- zo 17 aug 2008, 19:13
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- zo 17 aug 2008, 18:44
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
Sorry voor mijn ongeduld. :oops: Ik heb al veel gelezen op het internet en ook wel het een en ander gevonden. Maar zoals ik al zei heb ik geen idee of ik nu een gesloten of vented systeem moet kiezen en welke kastinhoud het gunstigst is voor mijn situatie. En ik vind het ook vreemd dat ze me bij Spe...
- zo 17 aug 2008, 13:49
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
- za 16 aug 2008, 18:43
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
- Reacties: 28
- Weergaves: 4167
Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld. Mijn naam is R** en ik kom uit Druten. Ik wil binnenkort mijn huidige set-up uitbreiden met een subwoofer. Voornamelijk voor HT doeleinden. Mijn huidige set-up bestaat uit: Fronts :Visaton Vox 252-KE Center :Visaton Couplet-KE Rears :Magnat needle Amp :Marantz...
