Ze zijn ondertussen klaar
Maar de speakers en handvaten zijn ook zwart dus ik vind het er wel bij passen
Er zijn 19 resultaten gevonden
- vr 20 jun 2025, 12:48
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
- ma 16 jun 2025, 12:01
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Hoi Walt,
Ik heb deze niet gebruikt omdat ik ze zelf echt heel lelijk vind.
Dit soort filament wat ik gebruik is wel een heel hard en sterk soort kunststof en op het werk printen wij hier klemvingers voor de robot en dat gaat erg goed.
Ik heb deze niet gebruikt omdat ik ze zelf echt heel lelijk vind.
Dit soort filament wat ik gebruik is wel een heel hard en sterk soort kunststof en op het werk printen wij hier klemvingers voor de robot en dat gaat erg goed.
- za 14 jun 2025, 13:31
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Ik heb hoekjes geprint met de 3D printer
En vandaag er op gezet.
Had alleen schroefjes tekort dus woensdag avond wil ik ze afmaken
En vandaag er op gezet.
Had alleen schroefjes tekort dus woensdag avond wil ik ze afmaken
- do 12 jun 2025, 22:31
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Bedankt! Je bedoelt dat aluminium frezen? Frezen is mijn beroep en we hebben op het werk daar professionele machines voor. Daarmee krijg je dat makkelijker netjes. Dat klopt de 2 de is ook bijna klaar. Van het weekend gaan we een podium maken dus ik ben bang dat ik geen tijd heb om er verder mee te ...
- di 10 jun 2025, 21:02
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Dankjewel voor jullie reactie!
Van het weekend ze voor het eerst laten spelen. Moeten alleen nog hoekjes op en de voeten
Versterker op de foto heb ik ook zelf gemaakt. Is een 19 inch rek versterker gefreesd uit een blok aluminium
Van het weekend ze voor het eerst laten spelen. Moeten alleen nog hoekjes op en de voeten
Versterker op de foto heb ik ook zelf gemaakt. Is een 19 inch rek versterker gefreesd uit een blok aluminium
- ma 02 jun 2025, 21:48
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Vanavond nummer 2 afgemaakt tot het zelfde punt als die andere
Hierna gaan ze naar huis om te verfen en de hoeklijnen er op te zetten. En dan komt het leukste het testen
Nog een foto daar licht hij op een euro pallet
Hierna gaan ze naar huis om te verfen en de hoeklijnen er op te zetten. En dan komt het leukste het testen
Nog een foto daar licht hij op een euro pallet
- za 31 mei 2025, 13:10
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
De eerste zit in mekaar.
Komen nog profielen op de hoeken en dan nog afwerken
Komen nog profielen op de hoeken en dan nog afwerken
- wo 21 mei 2025, 20:58
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Alle platen zijn nou af.
Nou ligt het project nog een weekje stil.
Dan gaan we hem eind volgende week als het goed is in mekaar zetten
Nou ligt het project nog een weekje stil.
Dan gaan we hem eind volgende week als het goed is in mekaar zetten
- di 20 mei 2025, 20:52
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Bedankt voor je reactie.
Ik ken de handvaten en ik had deze ook liever gehad maar ik was bang dat ik het ontwerp dan te veel aan moest passen.
Vandaar deze keuze. En voor het eigen gebruik zal ik de handvaten toch niet vaak gebruiken.
Vanavond bezig met de laatste platen
Ik ken de handvaten en ik had deze ook liever gehad maar ik was bang dat ik het ontwerp dan te veel aan moest passen.
Vandaar deze keuze. En voor het eigen gebruik zal ik de handvaten toch niet vaak gebruiken.
Vanavond bezig met de laatste platen
- ma 19 mei 2025, 21:02
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
We gaan het zien. Er zit een behoorlijk sterke veer in die hem terug duwt
Achterwanden zijn ook klaar
Achterwanden zijn ook klaar
- ma 19 mei 2025, 20:36
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Weer wat verder gekomen vandaag
De zijpanelen zijn ook klaar
Ik heb overigens al een leverancier gevonden voor de rubbers voeten
De zijpanelen zijn ook klaar
Ik heb overigens al een leverancier gevonden voor de rubbers voeten
- zo 18 mei 2025, 11:12
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Dankjewel voor jullie reactie.
Bedankt voor de link ik zal is even kijken.
Het liefste heb ik iets zoals onderstaande foto
Heb ik zelf gefreesd. Ik heb er niet echt geschikte machines voor maar het werkt wel
Bedankt voor de link ik zal is even kijken.
Het liefste heb ik iets zoals onderstaande foto
Heb ik zelf gefreesd. Ik heb er niet echt geschikte machines voor maar het werkt wel
- za 17 mei 2025, 14:14
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Het begin is gemaakt. Alle kleine planken zijn opmaat. De grote planken hoop ik van de week ‘s avonds af te kunnen maken. De planken waar de drivers in komen worden van aluminium gemaakt dus deze staan niet op de foto Ook de drivers zijn binnen en de overige onderdelen. Ben alleen nog op zoek naar m...
- zo 04 mei 2025, 17:11
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Bedankt voor je reactie
We gaan toch voor ontwerp 2. ik heb de drivers besteld en ben bezig met het hout plan uit te werken
We gaan toch voor ontwerp 2. ik heb de drivers besteld en ben bezig met het hout plan uit te werken
- zo 27 apr 2025, 20:38
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Schrikken van de prijs doe ik niet want ik heb dat al uitgerekend wat het me ongeveer zou kosten. Maar er zijn ook mensen die het leuk vinden om iets zelf te bouwen en daarom zo iets willen doen. Maar ik zal naar je advies luisteren en is rond gaan kijken wat er te koop staat. Ik had je eerdere antw...
- zo 27 apr 2025, 18:26
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Daar heb ik inderdaad na gekeken. Maar als ik een set tweedehands koop dan heb ik geen ontwerp vandaar deze keuze
- zo 27 apr 2025, 2:30
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Re: Menig over ontwerp
Ik snap wat je bedoelt. Maar het formaat en het flexibel inzetten zijn juist allebei dingen die ik niet nodig heb. Ik gebruik ze zeg maar 2 keer per jaar en daarna komen ze weer in de berging te staan.
- vr 25 apr 2025, 18:34
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Menig over ontwerp
- Reacties: 37
- Weergaves: 1545
Menig over ontwerp
Beste allen, Ik ben jaren in het bezit geweest van een 4 tal Db technologies DVA S30 maar ik heb deze moeten weg doen omdat ik op mezelf ging wonen. Nou gebruikte ik ze eigenlijk alleen voor eigen feestjes (2 keer per jaar) alleen nou heb ik dus geen subwoofers meer en nog wel een paar topjes en er ...
- za 15 aug 2009, 11:27
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: aluminium buigen
- Reacties: 33
- Weergaves: 3909
