Dat snap ik niet
Er zijn 2 resultaten gevonden
- vr 16 mei 2008, 12:32
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: filter vraagje
- Reacties: 3
- Weergaves: 1023
- wo 14 mei 2008, 23:31
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: filter vraagje
- Reacties: 3
- Weergaves: 1023
filter vraagje
Dag Allemaal, mijn eerste bericht hier :D :D Ik heb een vraag over serie filters en dan b.v het hoog. Zover ik weet begint men altijd met een condensator op de pluskant (6db filter) en de minkant wordt verbonden met de - van de tweeter. Bij een twaalf db filter komt daar een spoel tussen de min en d...
