Maar hoe staat het nu met het powerblock??
Mvg Tjeb
Er zijn 4 resultaten gevonden
- di 31 jan 2006, 11:32
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Statement Power Block
- Reacties: 101
- Weergaves: 27134
- ma 30 jan 2006, 15:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa Premium 33
- Reacties: 2
- Weergaves: 990
Hoi Ramon, ik heb ze zelf in huis gehad en ze liggen nu aan brokken op zolder, lijkt me voldoende antwoord denk ik :D Maar goed; de premium 33 kan al snel bonkerig in het laag overkomen, ik heb van alles geprobeerd om it te verhelpen en op een gegeven moment heb ik de onderste woofer maar los geknip...
- ma 05 dec 2005, 22:13
- Forum: Kabels
- Onderwerp: netstekkers
- Reacties: 20
- Weergaves: 6388
- zo 03 jul 2005, 19:29
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Verschil in versterker....Korsun D9 of RedRose M1
- Reacties: 10
- Weergaves: 3194
Deze link is ook wel interessant: http://www.geocities.com/super_bq/Korsun.html . Het grootste verschil is de prijs en de naam. Met de Red Rose koop je ook de naam van Mark Levinson, maar wat hij met het ontwerp van deze versterkers heeft te maken is me niet helemaal duidelijk. Ik heb deze foto's e...
