Er zijn 4 resultaten gevonden
- zo 24 mei 2009, 9:41
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hans - 2 weg vloerstaander ontwerp - Elektor Audio 2008
- Reacties: 113
- Weergaves: 12798
Mijn versie van Hans is ook bijna zo goed als af. Alleen nog een paar zwarte inbusboutjes om het geheel af te maken. Aangezien ik geen referentie richtlijn heb kan ik niet echt een vergelijk maken wat betreft het geluid. Maar ik kan wel zeggen dat iedere keer dat ik de muziek aan heb staan (in eerst...
- ma 21 jan 2008, 6:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa impuls maar dan met meer laag
- Reacties: 6
- Weergaves: 1768
- ma 14 jan 2008, 7:40
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa impuls maar dan met meer laag
- Reacties: 6
- Weergaves: 1768
- zo 13 jan 2008, 18:10
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa impuls maar dan met meer laag
- Reacties: 6
- Weergaves: 1768
Vifa impuls maar dan met meer laag
Hallo mensen, Sinds kort loop ook ik met het idee om mijn eigen speakers te bouwen. Ik heb al op verschilende forums en de welbekende zoekmachine google lopen zoeken naar info over het zelfbouwen. Belangrijk voor mij is dat: - Het een kant en klaar ontwerp is met name voor het filter, dit aangezien ...
