Mooi geworden hoor !
Ipv de pers methode wil ik mijn kasten met de strijkbout methode en verdunde houtlijm fineren.
Ik kan het hele forum afstruinen natuurlijk maar heeft iemand een link/ervaring tips hoe ik dit het beste kan aanpakken ?
Er zijn 3 resultaten gevonden
- zo 25 mei 2014, 13:35
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Reference Monitor, Fineermannetjes Style: KLAAR!!!
- Reacties: 76
- Weergaves: 8263
- ma 06 jan 2014, 21:57
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Reference Monitor, Fineermannetjes Style: KLAAR!!!
- Reacties: 76
- Weergaves: 8263
Re: Reference Monitor, Fineermannetjes Style
Bedankt voor je uitleg zover Porcino ! Toevallig heb ik vandaag mijn fineer opgehaald, lignaflex berken, 1 vel van ong 2 x 1 mtr. Het front wordt van afgerond 25 mm high density mdf en wordt niet gefineerd maar gespoten. Het fineer hoeft dus niet door te lopen, misschien op de bovenkant mooi maar he...
- za 07 dec 2013, 15:30
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Reference Monitor, Fineermannetjes Style: KLAAR!!!
- Reacties: 76
- Weergaves: 8263
Re: Reference Monitor, Fineermannetjes Style
Goed dat je ze uiteindelijk gaat voltooien !
Mooi hoor, kun je wat meer laten zien hoe je dit fineer hebt aangebracht ?
Ben sinds een aantal jaar ook weer een nieuw project begonnen en wil de zuiltjes (Nomex 164 van Troels Gravesen) ook gaan fineren. Ik zal eens een topic starten...
Mooi hoor, kun je wat meer laten zien hoe je dit fineer hebt aangebracht ?
Ben sinds een aantal jaar ook weer een nieuw project begonnen en wil de zuiltjes (Nomex 164 van Troels Gravesen) ook gaan fineren. Ik zal eens een topic starten...
