@ Mischa, ik hoorde van fluppie dat hij ddie volumeregeling aan jou verkocht heeft, heb je hem al getest? En hoe bevalt hij je.
Even off topic heb je je phonodude al gemaakt?
Er zijn 15 resultaten gevonden
- za 15 aug 2009, 7:25
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Herbouwen van een UCD180HG met HxR
- Reacties: 166
- Weergaves: 18777
- do 13 aug 2009, 6:58
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Herbouwen van een UCD180HG met HxR
- Reacties: 166
- Weergaves: 18777
- wo 12 aug 2009, 21:09
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Herbouwen van een UCD180HG met HxR
- Reacties: 166
- Weergaves: 18777
- vr 24 jul 2009, 19:45
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Brommetje in versterker
- Reacties: 17
- Weergaves: 1427
- do 23 jul 2009, 20:46
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Brommetje in versterker
- Reacties: 17
- Weergaves: 1427
- zo 07 jun 2009, 14:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Brommetje in versterker
- Reacties: 17
- Weergaves: 1427
@ Ray, De JvE zit zo omdat ik dacht dat dan de voedingskabel niet kruist met de signaaldraden. Buizen zijn idd. met ac gestookt. indeling zo gemaakt dat aan een kant alle voeding zit, en aan de andere kant alle signaalwegen, dan ook de voedingskabels laag over de bodem en de signaaldraden door de &q...
- zo 07 jun 2009, 10:30
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Brommetje in versterker
- Reacties: 17
- Weergaves: 1427
- za 06 jun 2009, 17:08
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Brommetje in versterker
- Reacties: 17
- Weergaves: 1427
- za 06 jun 2009, 16:57
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Brommetje in versterker
- Reacties: 17
- Weergaves: 1427
- za 06 jun 2009, 13:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Brommetje in versterker
- Reacties: 17
- Weergaves: 1427
Brommetje in versterker
Brommetje komt uit de luidsprekers.
- za 06 jun 2009, 13:16
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Brommetje in versterker
- Reacties: 17
- Weergaves: 1427
Brommetje in versterker
Ik heb mezelf een versterker gemaakt met buizenvv en hypex 180 hxr eindverst in 1 kast. Nu heb ik een brom er in, het is een lichte brom alleen hoorbaar bij laag volume, en wordt niet versterkt. Potmeter en ingangskeuze zijn een JvE printje. Buizenvv. is een Menno vd Veen van de tubesociety waarvan ...
- do 04 sep 2008, 8:40
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: mag gesloten worden van plaatser
- Reacties: 6
- Weergaves: 1045
Nou Ray dat is veel nuttige info in 1 antwoord, bedankt. Ik denk niet dat het een symmetrische voeding is omdat de nul of ground van het signaal gebruikt wordt, het is een buizenversterker, maar als ik een symmetrische kan gebruiken zou dat wel goed zijn ivm evt warmte ontwikkeling in de spanningsre...
- wo 03 sep 2008, 18:41
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: mag gesloten worden van plaatser
- Reacties: 6
- Weergaves: 1045
- wo 03 sep 2008, 16:50
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: mag gesloten worden van plaatser
- Reacties: 6
- Weergaves: 1045
- wo 03 sep 2008, 13:14
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: mag gesloten worden van plaatser
- Reacties: 6
- Weergaves: 1045
mag gesloten worden van plaatser
Beste Electronica kunstenaars, ik wil mijn ingebouwde phonotrap uitbouwen om dichter bij mijn platenspeler te zetten, hiervoor heb ik een 36Volt dc voeding nodig. Namaken is geen probleem, ontwerpen wel.
Graag wat suggesties van jullie kant hoe ik deze voeding kan maken.
Graag wat suggesties van jullie kant hoe ik deze voeding kan maken.
