Er zijn 15 resultaten gevonden

door jorgatlet
za 15 aug 2009, 7:25
Forum: Versterkers
Onderwerp: Herbouwen van een UCD180HG met HxR
Reacties: 166
Weergaves: 18777

@ Mischa, ik hoorde van fluppie dat hij ddie volumeregeling aan jou verkocht heeft, heb je hem al getest? En hoe bevalt hij je.
Even off topic heb je je phonodude al gemaakt?
door jorgatlet
do 13 aug 2009, 6:58
Forum: Versterkers
Onderwerp: Herbouwen van een UCD180HG met HxR
Reacties: 166
Weergaves: 18777

@ Mischa, ik dacht dat je op vakantie was :) . Dat ie pin-en software compatibel is heb ik wel gelezen, maar die software moet toch ergens op gezet worden ,of zit ik er naast te denken.
door jorgatlet
wo 12 aug 2009, 21:09
Forum: Versterkers
Onderwerp: Herbouwen van een UCD180HG met HxR
Reacties: 166
Weergaves: 18777

@ Fluppie
Die cs 3310 kan je daar zo dat andere ic inzetten, of moet je die dan ook nog programmeren. Ik wil ook mijn JvE vervangen voor iets anders.
door jorgatlet
vr 24 jul 2009, 19:45
Forum: Versterkers
Onderwerp: Brommetje in versterker
Reacties: 17
Weergaves: 1427

@ Ray, Binnenkort maak ik even een paar fototjes, eerst nog een beetje fatsoeneren, in goed nederlands,
door jorgatlet
do 23 jul 2009, 20:46
Forum: Versterkers
Onderwerp: Brommetje in versterker
Reacties: 17
Weergaves: 1427

Na mijn vakantie begonnen aan het nieuwe indeelplan en afgeschermde kabels aan gekocht. Het resultaat is een Bromvrije Hybride Geintegreerde Versterker :D :D . Allen die gereageerd hebben op mijn post en tevens iedereen van wie ik wat afgekeken heb op dit forum, VAN HARTE BEDANKT.!!!
door jorgatlet
zo 07 jun 2009, 14:20
Forum: Versterkers
Onderwerp: Brommetje in versterker
Reacties: 17
Weergaves: 1427

@ Ray, De JvE zit zo omdat ik dacht dat dan de voedingskabel niet kruist met de signaaldraden. Buizen zijn idd. met ac gestookt. indeling zo gemaakt dat aan een kant alle voeding zit, en aan de andere kant alle signaalwegen, dan ook de voedingskabels laag over de bodem en de signaaldraden door de &q...
door jorgatlet
zo 07 jun 2009, 10:30
Forum: Versterkers
Onderwerp: Brommetje in versterker
Reacties: 17
Weergaves: 1427

Allemaal bedankt voor de tips!! Hier ga ik even mee stoeien, ik kom terug
door jorgatlet
za 06 jun 2009, 17:08
Forum: Versterkers
Onderwerp: Brommetje in versterker
Reacties: 17
Weergaves: 1427

Hier zijn verschillende fotos van de versterker in aanbouw
door jorgatlet
za 06 jun 2009, 16:57
Forum: Versterkers
Onderwerp: Brommetje in versterker
Reacties: 17
Weergaves: 1427

Zal eens proberen om een foto te plaatsen
door jorgatlet
za 06 jun 2009, 13:26
Forum: Versterkers
Onderwerp: Brommetje in versterker
Reacties: 17
Weergaves: 1427

Brommetje in versterker

Brommetje komt uit de luidsprekers.
door jorgatlet
za 06 jun 2009, 13:16
Forum: Versterkers
Onderwerp: Brommetje in versterker
Reacties: 17
Weergaves: 1427

Brommetje in versterker

Ik heb mezelf een versterker gemaakt met buizenvv en hypex 180 hxr eindverst in 1 kast. Nu heb ik een brom er in, het is een lichte brom alleen hoorbaar bij laag volume, en wordt niet versterkt. Potmeter en ingangskeuze zijn een JvE printje. Buizenvv. is een Menno vd Veen van de tubesociety waarvan ...
door jorgatlet
do 04 sep 2008, 8:40
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: mag gesloten worden van plaatser
Reacties: 6
Weergaves: 1045

Nou Ray dat is veel nuttige info in 1 antwoord, bedankt. Ik denk niet dat het een symmetrische voeding is omdat de nul of ground van het signaal gebruikt wordt, het is een buizenversterker, maar als ik een symmetrische kan gebruiken zou dat wel goed zijn ivm evt warmte ontwikkeling in de spanningsre...
door jorgatlet
wo 03 sep 2008, 18:41
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: mag gesloten worden van plaatser
Reacties: 6
Weergaves: 1045

Bij conrad heb ik wel de lm317k gevonden maar in de omschrijving staat dat die tot 37V regelt en op het datablad gaat ie maar tot 32V ik ga maar uit van het datablad denk ik.
Iemand nog opties?
door jorgatlet
wo 03 sep 2008, 16:50
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: mag gesloten worden van plaatser
Reacties: 6
Weergaves: 1045

Fluppie, je hebt gelijk maar hoeveel buffering en of welke spanningsregelaar kan niets vinden bij conrad bijv.
door jorgatlet
wo 03 sep 2008, 13:14
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: mag gesloten worden van plaatser
Reacties: 6
Weergaves: 1045

mag gesloten worden van plaatser

Beste Electronica kunstenaars, ik wil mijn ingebouwde phonotrap uitbouwen om dichter bij mijn platenspeler te zetten, hiervoor heb ik een 36Volt dc voeding nodig. Namaken is geen probleem, ontwerpen wel.
Graag wat suggesties van jullie kant hoe ik deze voeding kan maken.