Er is 1 resultaat gevonden

door BBStijn
zo 08 jul 2007, 18:23
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: Noob...
Reacties: 1
Weergaves: 565

Noob...

Zou er iemand mij de werking van actieve/passieve filters kunnen uitleggen? Het enige wat ik er tot nu toe uit heb kunnen opmaken is dat een condensator de hoge tonen doorlaat, en de spoel de lage... Ik heb ook geprobeerd om in al die schema's een bepaalde structuur te kunnen zien, maar tot nu toe b...