gr,koen
Er zijn 7 resultaten gevonden
- zo 21 nov 2010, 15:03
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Update. bouwen zonder kennis 1. [ 2xtangbnd 8inch subwoofer]
- Reacties: 22
- Weergaves: 2502
Re: Update. bouwen zonder kennis 1. [ 2xtangbnd 8inch subwoofer]
tuurlijk wel makie voor een beetje vakman is dat geen probleem
gr,koen
gr,koen
- ma 31 aug 2009, 22:42
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zelfbouw ESL hybrid... maar welke (sub)woofer?
- Reacties: 64
- Weergaves: 2705
- ma 31 aug 2009, 18:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zelfbouw ESL hybrid... maar welke (sub)woofer?
- Reacties: 64
- Weergaves: 2705
[/quote]En op welke manier moet een sub dan matchen met de ESL :?: Behalve dan de (instelbare) crossoverfrequentie en het (instelbare) niveau? Er moet gewoon goed en net sublaag uitkomen.[/quote] Hoi ik vraag het maar :roll: omdat ik hier en daar op andere forums mensen hun sub zie verkopen of klach...
- ma 31 aug 2009, 16:30
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zelfbouw ESL hybrid... maar welke (sub)woofer?
- Reacties: 64
- Weergaves: 2705
met een ESL die immers een dipool is leek mij een dipool woofer dan ook een betere keus dan een monopool woofer. deze van edo heb ik zelf gehoord en die klinkt erg goed, en is ook nog eens mooi compact. de dipool woofers zoals bv jeroen_d die heeft in z'n OB speaker zijn een stuk groter (kwa ruimte...
- ma 31 aug 2009, 15:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zelfbouw ESL hybrid... maar welke (sub)woofer?
- Reacties: 64
- Weergaves: 2705
- ma 31 aug 2009, 13:54
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: zelfbouw ESL hybrid... maar welke (sub)woofer?
- Reacties: 64
- Weergaves: 2705
is deze geschikt voor bij een ESLHenkjan schreef:yep, zie bv die dipool sub van Edo: http://www.xenophonics.net/dipool/dipool.htmb_force schreef:Ik weet niet wat je groot vind, maar met een goede 15inch in een h-frame kun je een heel eind komen. Is al veel kleiner dan een gesloten box.
gr,koen
- zo 24 jun 2007, 20:00
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Avelon Isis cloon, eerste zelfbouw speaker
- Reacties: 310
- Weergaves: 55062
