Er zijn 7 resultaten gevonden

door Integra
vr 02 jan 2009, 22:54
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Paranello, de bouw van een 803D kloon
Reacties: 673
Weergaves: 132071

Jemig! Dit is lang geleden.. haha. Nog zo'n set bouwen? ik weet het niet.. misschien als ik inspiratie heb om iets anders te bouwen dat ik wellicht afstand zou doen van deze Paranello's, maar ik heb er momenteel iets teveel plezier van! :wink: Kan ik me heel goed voorstellen! Werkelijk fantastisch!...
door Integra
vr 02 jan 2009, 22:30
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Paranello, de bouw van een 803D kloon
Reacties: 673
Weergaves: 132071

Die zijn écht mooi geworden! :o

Wanner bouw je een set voor mij Jasper? :D :wink:
door Integra
vr 22 jun 2007, 17:28
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: BNS woofertje
Reacties: 6
Weergaves: 1704

Ik heb nog een electrostatische tweeter uit een 2 weg systeempja liggen.... misschien samen met die woofer eens wat proberen...
door Integra
vr 20 apr 2007, 23:49
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Cyburg Stick Hoch
Reacties: 29
Weergaves: 9968

jurriaan schreef:
Gelukkig zie ik het soldeer niet meer 8) Daarnaast heb ik eerst zonder S39 gesoldeerd= niet slim :wink:
Zowieso nooit solderen met S39! :shock:
door Integra
di 03 apr 2007, 19:51
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: BNS woofertje
Reacties: 6
Weergaves: 1704

Yep!

Afbeelding
door Integra
di 03 apr 2007, 17:47
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: BNS woofertje
Reacties: 6
Weergaves: 1704

BNS woofertje

Heeft er iemand (of weet imand hoe ik er aan kan komen) gegevens van dit BNS woofertje?

type is CTF 88

8Ohm, 60 Watt

Zou er graag iets mee gaan doen, maar weet niets van de unit
door Integra
ma 26 mar 2007, 9:51
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Paranello, de bouw van een 803D kloon
Reacties: 673
Weergaves: 132071

:shock:

Ik heb m'n ogen uitgekeken!
Wow! wat een werk, en wat een vakmanschap!
Kan niet wachten om het uiteindelijke resultaat te zien! :wink:
Super dat je toch door bent gegaan :)

Enneuh... dat eerste voetje staat zo veel mooier :roll: