Er zijn 3 resultaten gevonden
- di 07 aug 2007, 19:26
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: zelfbouw surround processor
- Reacties: 0
- Weergaves: 968
zelfbouw surround processor
Hallo, Ik ben nieuw in dit forum. Ik heb wel regelmatig topics van deze forum gelezen. Ik wil eigenlijk graag een surround processor zelf bouwen. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of tips. Ik dacht zlef aan een audio dsp in combinatie met een 8 kanaals da converter en een volume regelaaar. Alv...
- do 22 feb 2007, 20:09
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Welke tweeter bij de Visaton AL170?
- Reacties: 5
- Weergaves: 1302
Heb je al jouw componenten die in serie staan al getweakt? Ik heb zelf ook drivers van visaton. Ik vin de scheidingsfilteronderdelen van visaton zelf niet zo goed. Ik heb mkp plus condensatoren van audyn cap en tritec spoelen gebruikt. Ik heb zelf de ke 25sc als tweeter waar ik heel tecreden over ben.
- wo 21 feb 2007, 13:26
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Visaton AL 130 M - Net zo mooi als zijn vervormingscijfers?
- Reacties: 28
- Weergaves: 11948
al 130m
Ik heb alleen visaton drivers gebruikt voor mijn speakers. Ik heb een keer de atlantis gebouwd van visaton, maar dan met 1 al 200, 1 al 130m en 1 ke 25sc. Ik vond ze heel mooi klinken. Ik heb nu inmiddels de visaton classis 200 gemaakt met de ti 100 al middentoner. Ik heb nog meer vaisaton drivers g...
