zelfbouw surround processor

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

tek-an
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 14 feb 2007, 9:12
Locatie: Den Haag

zelfbouw surround processor

Bericht door tek-an »

Hallo,

Ik ben nieuw in dit forum. Ik heb wel regelmatig topics van deze forum gelezen. Ik wil eigenlijk graag een surround processor zelf bouwen. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of tips. Ik dacht zlef aan een audio dsp in combinatie met een 8 kanaals da converter en een volume regelaaar. Alvast bedankt.

Andi
Plaats reactie