Hallo,
Ik ben nieuw in dit forum. Ik heb wel regelmatig topics van deze forum gelezen. Ik wil eigenlijk graag een surround processor zelf bouwen. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of tips. Ik dacht zlef aan een audio dsp in combinatie met een 8 kanaals da converter en een volume regelaaar. Alvast bedankt.
Andi
zelfbouw surround processor
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
