Er zijn 9 resultaten gevonden

door kuifje
zo 11 feb 2007, 17:39
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Technics SB-G910 luidsprekers kasten vergroten
Reacties: 1
Weergaves: 1168

Technics SB-G910 luidsprekers kasten vergroten

hallo. Die technics kasten zijn op.Maar de speakers daar is niks aan. zou ze graag elders inbouwen als dit gaat.bijvoorbeeld de kast van visaton. De Atlas Dsm MK II of de Atlas Compact maar daar heb ik geen plannetjevan.Zou maar juist dan twee speakers moeten bij kopen en de scheidingsfilter zelf ma...
door kuifje
wo 07 feb 2007, 11:30
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie heeft plan liggen voor grote boxen.
Reacties: 18
Weergaves: 2543

zelfbouw

Hallo
Er moet wel een Phase Linear aangesloten worden hoor.
En die is zwaar 2x 400 watt.
Het is een voorversterker en eindtrap.
Alle twee van het zelfde merk.Denk wel dat dit zwaar genoeg is voor in huis.
Groetjes.
Eddy
door kuifje
wo 07 feb 2007, 10:56
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie heeft plan liggen voor grote boxen.
Reacties: 18
Weergaves: 2543

zelfbouw

Hallo
ik heb een foutje begaan. die boxen die ik wil van groote zijn zoals de infinity kappa 100.
Hoogte 1.50 breedte38 en de diepte 35.
Maar het is dat plan dat ontbreekt das het probleem.
groetjes.
Eddy
door kuifje
do 01 feb 2007, 20:01
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Product Die zeer goed is voor boxen.
Reacties: 5
Weergaves: 1204

G4

Hallo Dat is een soort van componenten vloeistof. Echt dat is een zeer goed product. Is te verkrijgen bij modelbouw handel of special zaak van alle soorten twee componenten lijmen en vloeistoffen. Ik maak je niks wijs hoor. Maar doe het liefst buiten . Ps- zeker niet binnen. In Belgie is het makkeli...
door kuifje
do 01 feb 2007, 19:16
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie heeft plan liggen voor grote boxen.
Reacties: 18
Weergaves: 2543

boxen

Hallo
Ik had gedacht aan 1.20 hoog 40Breed en 35 diepte.
Groetjes.
Eddy
door kuifje
do 01 feb 2007, 18:57
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie heeft plan liggen voor grote boxen.
Reacties: 18
Weergaves: 2543

boxen

Hallo
Ik wil zeer goede klank.Das het bijzonderste .
Anders de woofers mogen een diameter hebben van 25 cm.


groetjes.
Ps-Op mijn plans die ik liggen heb van Visaton staat er niks die zwaar genoeg is.
door kuifje
do 01 feb 2007, 18:45
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Product Die zeer goed is voor boxen.
Reacties: 5
Weergaves: 1204

Product Die zeer goed is voor boxen.

Hallo
Een product die zeer goed is voor de kasten is G4.
Maakt waterdicht ik gebruik het in de modelbouw en niet duur.
Maar wel goedkope borstels gebruiken want daarna kun je ze niet meer gebruiken.Ze komen zo hard als beton.
Groetjes
door kuifje
do 01 feb 2007, 18:40
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Wie heeft plan liggen voor grote boxen.
Reacties: 18
Weergaves: 2543

Wie heeft plan liggen voor grote boxen.

Hallo
Ik zou graag zelf grote slanke boxen willen maken.
Maar vind het juiste plan niet daarvoor.Moeten wel wat vermogen kunnen verdragen.
Groetjes.
Ps-Wie heeft wat liggen.
door kuifje
do 01 feb 2007, 18:36
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Ontwerpen Visaton
Reacties: 44
Weergaves: 6717

Ontwerpen Visaton

Hallo
Ik ben nieuw hier op het forum.
Maar heb wel wat ontwerpen liggen van Visaton Luidsprekers.
Met alle maten en afmetingen erbij.
Wie er wat van wil laat maar horen ok.
Of kan ik ze ook op het forum plaatsen.Ik weet wel niet hoe hoor.