Er zijn 12 resultaten gevonden
- wo 31 jul 2024, 12:41
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Tja, ik dacht dat er inderdaad dan geen hoge tonen meer zouden zijn maar dat is wel het geval. Het geluid is iig waardeloos achter. Ik las dat er mogelijk te weinig vermogen van de versterker is en het geluid daarom dramatisch kan zijn.
- di 30 jul 2024, 21:19
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Ok, inmiddels 2 setjes aangeschaft en de achterste deuren zijn inmiddels ingebouwd. Nu komen er echter 2 kabels tevoorschijn, waarvan 1 voor de woofer en de andere voor de tweeter. Ik neem aan dat de filtering dus gebeurt in de oude versterker? Ik heb nu de kabels van de oude woofer aangesloten op h...
- di 09 jul 2024, 10:43
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Als ik alleen een subwoofer zou toevoegen loop ik natuurlijk tegen hetzelfde probleem aan dat ik hiervoor een versterker moet aansluiten. Als ik dan een speakerkabel gebruik valt er ergens een luidspreker uit ;-) Ik denk overigens wel dat een subwoofer het geluid veel beter zou maken. Ik kan natuurl...
- ma 08 jul 2024, 19:49
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
De auto is in alle goed bedeelt behalve de audio, hoewel de reviews over de duurdere systemen ook niet al te best zijn. Ik had het filmpje al een paar keer gezien maar slechts vluchtig bekeken. Nu zie ik pas dat ook zij gebruik maken van een Audison Connection........ Probleem (voor nu) opgelost, thx!
- ma 08 jul 2024, 17:15
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Dat ben ik met je eens. Andere speakers volgen daarna maar zonder de oplossing van de versterker wordt het sowieso niets.
- ma 08 jul 2024, 16:54
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Toch maar weer een poging gewaagd en ditmaal bij ACR. Zij vertelde me dat het inderdaad zo simpel is. Speakerkabels doorknippen, dit apparaat verbinden https://www.acr-helmond.nl/shop/car-audio/audison-connection-sli2-2/ en de nieuwe versterker aansluiten. En toch, toch leek dit te gemakkelijk mede ...
- ma 08 jul 2024, 16:45
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Uiteraard heb ik deze filmpjes ook gezien maar dit gaat meer over de aansturing van de speakers wat softwarematig geregeld moet worden. Daar ligt niet mijn probleem als ik een andere versterker kan aansluiten. Dan heb ik zelf de volledige controle.
- ma 08 jul 2024, 16:43
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Ik heb niet het gevoel dat dit een constructieve discussie aan het worden is. Er wordt overal antwoord op gegeven behalve op de vraag. Uiteraard heb ik me helemaal lens gezocht naar info. Ik heb geen lijnuitgang op het systeem of iig niet herkenbaar als lijnuitgang. Ik heb geen kaas gegeten van de m...
- ma 08 jul 2024, 15:49
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Laat ik het dan wat chargeren, als het geluid harder gaat wordt het niet zo mooi meer. Er is volgens mij niets kapot, zo erg is het nu ook weer niet. Vraag blijft staan of er nu een mogelijkheid is om een versterker aan te sluiten of niet gezien inbouwshops het wel willen realiseren. Erg toeschietel...
- ma 08 jul 2024, 15:23
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Tweedehands gekocht. Ik ben bij een inbouwshop geweest en die hebben naar het systeem geluisterd en verteld dat de versterker gaat vervormen. Dus ik kan ook niet de speakerkabels uit de versterker gebruiken en deze op een nieuwe aansluiten? Er moet toch een mogelijkheid zijn wat de inbouwshop wil he...
- ma 08 jul 2024, 14:17
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Re: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Bedankt voor je reactie. Alles is nog origineel maar de bedoeling is uiteindelijk om ook de speakers te vervangen. Het probleem is dat de huidige versterker heel snel vervormd en dat het dus geen zin heeft om de speakers te doen als blijkt dat het een hele toer is om een andere versterker te plaatse...
- ma 08 jul 2024, 11:20
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Nieuwe versterker met behoudt van de oude
- Reacties: 29
- Weergaves: 654
Nieuwe versterker met behoudt van de oude
Beste technici, Ik heb onlangs een Range Rover Evoque gekocht maar deze produceert een geluid waar de tranen me van in de ogen schieten. Ik heb dus het idee om een nieuwe versterker aan te sluiten met (wellicht) wat nieuwe luidsprekers. Het grote probleem zit hem vooral in de versterker, deze begint...
