Er zijn 7 resultaten gevonden
- wo 12 jun 2024, 11:10
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: voedings probleem
- Reacties: 18
- Weergaves: 390
Re: voedings probleem
Jazekers
- wo 12 jun 2024, 9:55
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: voedings probleem
- Reacties: 18
- Weergaves: 390
Re: voedings probleem
Klopt helemaal, ik heb een massa van voor naar achter getrokken. En hij doet het nu
Bedankt voor alle moeite/meedenken van iedereen dat word zeer gewaardeerd!!!
Bedankt voor alle moeite/meedenken van iedereen dat word zeer gewaardeerd!!!
- zo 09 jun 2024, 17:17
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: voedings probleem
- Reacties: 18
- Weergaves: 390
Re: voedings probleem
Oke top ga ik proberen
- zo 09 jun 2024, 15:30
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: voedings probleem
- Reacties: 18
- Weergaves: 390
Re: voedings probleem
Hopelijk duidelijk genoeg
- zo 09 jun 2024, 13:21
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: voedings probleem
- Reacties: 18
- Weergaves: 390
Re: voedings probleem
De Vibe blackair 12d2-v7 heeft 2 spoelen van elk 2 ohm als deze parallel zijn aangesloten dan is de impedantie van een enkele speaker al 1 Ohm. Zet je er dan nog een parallel dan is de impedantie al 0.5Ohm. dat gaat de versterker niet kunnen leveren. De oplossing is om beide spoelen van elke speake...
- zo 09 jun 2024, 3:20
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: voedings probleem
- Reacties: 18
- Weergaves: 390
Re: voedings probleem
Bedankt allemaal voor de reacties, ik zal morgen alles even vanaf begins af aan na lopen een voor 1 aansluiten en dan hopen het probleem te vinden
- za 08 jun 2024, 15:21
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: voedings probleem
- Reacties: 18
- Weergaves: 390
voedings probleem
Wie kan mij helpen? Woofer: Vibe blackair 12d2-v7 (2250w). Mono amp: POWERBOX1000.1-V9 (2000w). Een tijdje terug heb ik met een maatje dit hier boven via marktplaats wezen halen incl. kabels 35mm + zekering 250A. Nu een tijdje veder wou hij nog extremere bass. Dus hebben we aangeschaft: Nog 1 Vibe b...
