Er zijn 5 resultaten gevonden

door soapy
ma 27 sep 2010, 16:24
Forum: Bronnen
Onderwerp: HK Dac 2010
Reacties: 12
Weergaves: 711

Re: HK Dac 2010

Nu heb ik gelezen en van Satefan gehoord dat je er ook Oscons in kan plaatsen.

Maar welke waardes heb ik dan nodig...enne welke moet ik dan vervangen?

Gr Rene
door soapy
vr 24 sep 2010, 15:48
Forum: Bronnen
Onderwerp: HK Dac 2010
Reacties: 12
Weergaves: 711

Re: HK Dac 2010

Ik heb inmiddels al een simpele trafo besteld bij Dick Best.

Ga ook eff kijken voor de tent.
:P
door soapy
vr 24 sep 2010, 12:43
Forum: Bronnen
Onderwerp: HK Dac 2010
Reacties: 12
Weergaves: 711

HK Dac 2010

Eindelijk is het zover...na lang gelezen te hebben o.a. op dit forum heb ik een HK dacje besteld en binnengekregen. Nu heb ik de 2010 versie ontvangen...heb hem natuurlijk ook aangesloten en spelend gekregen (mijn dank voor de beschrijvingen op dit forum). Maar na de vele verhalen van mods te hebben...
door soapy
ma 22 jan 2007, 18:57
Forum: Kabels
Onderwerp: Zilver/Goud waar te koop?
Reacties: 5
Weergaves: 2469

Alvast bedankt...ik ga zeker die adressen bekijken. :D
door soapy
zo 21 jan 2007, 23:22
Forum: Kabels
Onderwerp: Zilver/Goud waar te koop?
Reacties: 5
Weergaves: 2469

Zilver/Goud waar te koop?

Hallo allemaal Ik ga het gewoon maar eens proberen...een eigen luidsprekerkabel en interlinks maken. Ik heb wel eens een setje zelfbouw interlinks gehoord en dat klonk toch best wel erg lekker. Maar nu ben ik eienlijk op zoek naar een adres waar ik zilver en goud draad zou kunnen kopen...wie heeft e...