Nu heb ik gelezen en van Satefan gehoord dat je er ook Oscons in kan plaatsen.
Maar welke waardes heb ik dan nodig...enne welke moet ik dan vervangen?
Gr Rene
Er zijn 5 resultaten gevonden
- ma 27 sep 2010, 16:24
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: HK Dac 2010
- Reacties: 12
- Weergaves: 711
- vr 24 sep 2010, 15:48
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: HK Dac 2010
- Reacties: 12
- Weergaves: 711
Re: HK Dac 2010
Ik heb inmiddels al een simpele trafo besteld bij Dick Best.
Ga ook eff kijken voor de tent.

Ga ook eff kijken voor de tent.
- vr 24 sep 2010, 12:43
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: HK Dac 2010
- Reacties: 12
- Weergaves: 711
HK Dac 2010
Eindelijk is het zover...na lang gelezen te hebben o.a. op dit forum heb ik een HK dacje besteld en binnengekregen. Nu heb ik de 2010 versie ontvangen...heb hem natuurlijk ook aangesloten en spelend gekregen (mijn dank voor de beschrijvingen op dit forum). Maar na de vele verhalen van mods te hebben...
- ma 22 jan 2007, 18:57
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Zilver/Goud waar te koop?
- Reacties: 5
- Weergaves: 2469
- zo 21 jan 2007, 23:22
- Forum: Kabels
- Onderwerp: Zilver/Goud waar te koop?
- Reacties: 5
- Weergaves: 2469
Zilver/Goud waar te koop?
Hallo allemaal Ik ga het gewoon maar eens proberen...een eigen luidsprekerkabel en interlinks maken. Ik heb wel eens een setje zelfbouw interlinks gehoord en dat klonk toch best wel erg lekker. Maar nu ben ik eienlijk op zoek naar een adres waar ik zilver en goud draad zou kunnen kopen...wie heeft e...
