Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly vertrekt uit Budel (onder Eindhoven) en kan nog drie personen meenemen of een met bagage. Ik moet wel een stuk vroeger in Breda zijn omdat ik misschien nog langs fineermannetje moet.
Wowly vertrekt uit Budel (onder Eindhoven) en kan nog drie personen meenemen of een met bagage. Ik moet wel een stuk vroeger in Breda zijn omdat ik misschien nog langs fineermannetje moet.
Wowly
Indien mogelijk zou ik graag hiervan gebruik maken. Ik neem slechts een versterker mee.
Misschien meot ik eerst naar fineermanetje helpen sjouwen en ik moet redelijk vroeg op de locatie zijn. Ik PB de gegevens naar je toe, kunnen tzt de tijd en plaats goed afspreken.
Misschien meot ik eerst naar fineermanetje helpen sjouwen en ik moet redelijk vroeg op de locatie zijn. Ik PB de gegevens naar je toe, kunnen tzt de tijd en plaats goed afspreken.
Je hebt PB
Wowly
Ik rijd zelf wel wowly, ik moet namelijk die spulletjes meenemen van Ben.
Ik rijd van uit Raamsdonksveer langs de A27 of maasroute naar breda, waarschijnlijk 1 plaats over
KT88 vertrekt vanuit het Gooi, langs Utrecht afzakkend naar beneden.
Plaats voor 2 personen erbij.
Hoi,
welk stukje van het Gooi is dat? Ik woon in Hilversum en was vooralsnog van plan met de trein te gaan, maar een 'stukje' meerijden lijkt me gezelliger
KT88 vertrekt vanuit het Gooi, langs Utrecht afzakkend naar beneden.
Plaats voor 2 personen erbij.
Hoi,
welk stukje van het Gooi is dat? Ik woon in Hilversum en was vooralsnog van plan met de trein te gaan, maar een 'stukje' meerijden lijkt me gezelliger
Audiofreak en DIY freak, ik heb Audiofreak zojuist mail gestuurd.
Ben lang afwezig geweest, zie het allemaal nu pas.
Maar jullie kunnen beide mee, mits je geen Eidolons bij je hebt
Audiofreak en DIY freak, ik heb Audiofreak zojuist mail gestuurd.
Ben lang afwezig geweest, zie het allemaal nu pas.
Maar jullie kunnen beide mee, mits je geen Eidolons bij je hebt
Hi KT88,
Dat is heel mooi! Ik neem alleen een cd speler en een digitaal filter/dac mee.
Wat spreken we verder af?
Groet,
Hans.
P.S.: misschien is het beter even per email verder te babbelen
Audiofreak en DIY freak, ik heb Audiofreak zojuist mail gestuurd.
Ben lang afwezig geweest, zie het allemaal nu pas.
Maar jullie kunnen beide mee, mits je geen Eidolons bij je hebt
Ik heb je een pb-tje gestuurd en zal contact met je opnemen vanavond of morgen
Ik neem niets mee.