Ingrediënten: en
ergens zullen nog wel wat filter componenten nodig zijn, en ik sluit niet uit dat er nog een ambient tweeter wordt toegevoegd, maar een paar planken met elk een paar 12" breedbanders is de kern....
Moderator: Beheerdersteam
yep. ik denk dat t met de filtercomponenten lastiger zal wordenpappaleo schreef:Ha, dus de plank is ook vintage?
het zijn wel 4 stuks 12" die t laag samen doen. in mono in mn schuurtje (laag opgepiept met toonregeling versterker) zag je ze amper bewegen zelf bij muziek met redelijk wat laag. ik heb dus goede hoop dat alles gewon heel blijftMarcoSQ schreef: komt die ouwe meuq niet enorm in de problemen, als dat 60Hz op een tikkie forser volume moet afspelen in zo'n smallige open baffle ?
Als ik even snel redeneer, moeten daar toch wel héél erg forse uitslagen voor nodig zijn...
denk t wel. het is niet gratis hèMarcoSQ schreef:Hee leuk, nog een LSPCADter. Volgens mij zijn we de enigen hier....?
ik heb 100% vertrouwd op The Edge in dit geval. En vervolgens is t een kwestie van de gated en de gecorrigeerde near/field metingen combineren met FRD BlenderChris_T schreef:Ik ga dit volgen. Mooie methode om de data van near- & farfield te combineren. Zeker met een dipool is dat geen makkelijke klus.
FR_Aad schreef:En, en, en .....?
Barry2001 schreef:HJ bouwt de spanning op. Om in Breda als de klapperrrr van het jaar te komen
hannesie schreef:Vooral het embleem met de HI FI kwalificering doet het wel.
laat ik beginnen met nog wat foto's van de afbouw:FR_Aad schreef:En, en, en .....?
Terug naar “Luidspreker Ontwerpwedstrijd”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten