Het idee is een zelfde behuizing, tikkie groter, amerikaans mahonie hout met een 3mm dikke plaat als topplaat. Geen rvs meer, daar ben ik van genezen

Links komt de ingangskeuze schakelaar, met een IN-4 nixie om de keuze weer te geven. Middenin de aan uit knop, die ook gelijk de eindtrappen activeert, en rechts de volumepotmeter met 2 nixies die van 00 - 99 de stand van de volumepotmeter weergeven. Kees (Audiomaniacs) heeft weer schitterende frontplaatjes gemaakt, van Corian (kuststeen). Dit is hetzelfde materiaal dat gebruikt is voor de frontplaatjes van de kathode stroommeters van de 300B. Wordt er nog wel even druk mee, het moet gepolijst worden zodat het mooi en strak diepzwart wordt.
Wat komt er in de voorversterker, de versterker zelf wordt een TD Classic Three. De voeding wil ik eens anders gaan doen, wordt schakelend. Vloeken in de kerk, maar ze zijn tegenwoordig zo goed dat ik het eens wil proberen. Wordt dit niks kan ik altijd terug naar de old-school voeding met een trafo, maar eigenlijk wil ik dit niet. De buisjes komen ook in de behuizing, en niet erop.
Er komt in elk geval ruimte voor een DAC + voeding zodat de Squeezebox hierop aangesloten kan worden, ik weet nog niet of ik dat direkt ga doen. Er komt een draadloze (alweer zo'n vies woord) interface-uitgang zodat een eindversterker elders ook van dit signaal kan worden voorzien. Heb hier wat moois voor, later meer erover. De uitgang naar de 300B's toe wordt uiteraard gewoon een interlink.
Afstandbediening voor het volume, RF, geen IR.
De knoppen zijn door een kennis gedraaid, dit is massief aluminium, er komt een 3mm ledje in. Moeten ook nog even krasvrij worden gemaakt.
Ik wil de boel zoals ik het nu in gedachten heb eerst op gaatjesprint gaan opbouwen, en er na nette printen van tekenen.
Een paar picjes om te laten zien wat het idee wordt. Het zit er allemaal los op, niet helemaal recht, even voor het idee.