De stick’s hebben altijd en plek gehad in een thuisbios. Na verhuizing en gezinsuitbreiding verviel de thuisbios. De sticks leiden nu een zieltogend bestaand, ze zijn immers te groot. Immers, om lekker te kunnen klinken hebben ze ruimte nodig. En afgestemde akoestiek.
Enfin, naar het heden. Een iMac doet bij ons dienst als primair entertainment apparaat. Het geluid welke hier uit voort komt is hemeltergend. Nu hinkte ik op twee gedachten. Of een BT boombox onder de iMac of de TB’s integreren in de bestaande tafel die onder de iMac staat. En prompt kom ik vandaag dit ontwerp tegen (zie foto).
Leuk, een nieuwe tafel maken (of zelfs een kast dan hebben de dvd’s ook gelijk een plek). Niet met zoveel ‘tierelantijntje’ als op bijgevoegde foto want een zaagtafel ontbreekt in mijn uitrusting (is te over zien
Hoe nu verder?
*Inhoudsmaat: Hoe bepaal ik de inhoudsmaat voor de TB? Is er een boekenplank TB W655SA? Edit: de CT218, die ik als surroundspeakers heb gehad. Zal maat bepalend zijn
*Materiaal: Underlayment denk ik dat ik deze keer wil gebruiken ipv mdf.
*electronica: Nieuw voor mij: een versterker en een Bluetooth module. Wat is een eenvoudig uitgangspunt? Een kant en klare versterker, eenvoud is prima. En een BT module?