Pagina 1 van 1

Mijn luidsprekers

Geplaatst: zo 22 nov 2009, 18:56
door bobdebouwer
Hallo,

Ben Bob en zal hier eens mijn luidsprekers laten zien.

Het zijn Tannoys gebouwd naar gelijkenis van de Tannoy D700.
Alleen zijn mijn kasten van iets meer kwaliteit.

48 kg per stuk.40 uur knutselen.
Ik moet zeggen ze klinken perfect.

Zal ooit nog eens iets gaan bouwen met oudere Tannoy drivers.De Gold serie waarschijnlijk.

Groeten

Bob.

Afbeelding

Re: mijn luidsprekers

Geplaatst: zo 22 nov 2009, 19:32
door Martijn H
Welkom Bob! :)

Vertel er vooral meer over!

(heb hem in showcase gezet en als jij nog het plaatje attached raken we de foto niet meer kwijt)

Re: mijn luidsprekers

Geplaatst: zo 22 nov 2009, 19:32
door bartsegers
bob,
Voeg je foto toe als plaatje, en vraag aan de mod's of dit in het SHOWCASE subforum kan staan.

Re: Mijn luidsprekers

Geplaatst: ma 23 nov 2009, 22:58
door MarcoSQ
Ziet er heel netjes uit hoor ! En wat glimmen die drivers ;-) (niet mijn persoonlijke smaak, maar daar gaat het natuurlijk ook niet om).
Zal ooit nog eens iets gaan bouwen met oudere Tannoy drivers.De Gold serie waarschijnlijk.
Ik hoop dat het niet te spammerig is, maar als je interesse hebt in de drivers uit een Monitor Silver 15", dan weet ik wel wat voor je bij een vriend van me. Die lijken best veel op de Golds (qua constructie in ieder geval, ervaringen met de golds heb ik zelf niet).

Ik denk dat ze niet voor de hoofdprijs die normaal gevraagd wordt weg hoeven, het is ze zeker af te zien dat ze oud zijn. Bovendien is van eentje de draad naar de spreekspoel van het hoog gebroken, maar dat heb ik zo gerepareerd. Laat maar even weten of ik bij hem moet informeren.