Pagina 1 van 1

CD Victor Démé Gevonden

Geplaatst: vr 20 nov 2009, 10:25
door RobertD
Medeforummers,

Vanmorgen gebruikte ik voor het eerst sinds de ZelfbouwAudio dag in Breda mijn Sony cd-speler weer eens. Tot mijn verbazing zat er een cd met een soort Afrikaanse Jazz in van Victor Démé. Deze is na Breda in mijn speler achtergebleven.

Wie mist deze cd?

Stuur even een PM met je adres, dan stuur ik het schijfje naar je toe.

Re: CD Victor Démé Gevonden

Geplaatst: do 26 nov 2009, 16:57
door Porcino
Pm... Mijn held!

Re: CD Victor Démé Gevonden

Geplaatst: di 29 dec 2009, 23:54
door Porcino
Superbedankt nog Robert!

CD heeft een emotionele waarde voor me en was redelijk in zak en as!

Beste wensen etc!

Merijn

Re: CD Victor Démé Gevonden

Geplaatst: wo 30 dec 2009, 20:38
door RobertD
Graag gedaan! Ik denk dat iedereen wel zo'n cd heeft.


Dit topic kan trouwens op slot nu.