Pagina 1 van 1

TL van Visaton units

Geplaatst: vr 06 nov 2009, 12:28
door Marcel
Beste forummers,

Ooit heb ik ook nog eens een paar schitterende TL-speakers gebouwd met Visaton units. Ontwerp was van een collega van mij.

Re: TL van Visaton units

Geplaatst: vr 06 nov 2009, 12:58
door sietse
Ziet er netjes uit. =D> =D>

Re: TL van Visaton units

Geplaatst: vr 06 nov 2009, 13:42
door arjank
Mooi ontwerp, die oude ws13ng's waren goede units.
Is de tweeter een dtw95ffl?