TL van Visaton units
Geplaatst: vr 06 nov 2009, 12:28
Beste forummers,
Ooit heb ik ook nog eens een paar schitterende TL-speakers gebouwd met Visaton units. Ontwerp was van een collega van mij.
Ooit heb ik ook nog eens een paar schitterende TL-speakers gebouwd met Visaton units. Ontwerp was van een collega van mij.