Pagina 1 van 1

Cappuccino studio: een paar DD8-MkII tjes.

Geplaatst: ma 02 nov 2009, 0:43
door Gobla
Gezien foto's soms meer zeggen dan woorden (en ik een lang verhaal tegoed hou voor later deze week):
box 3.JPG
box 1.JPG
box 2.JPG
box 4.JPG

Re: Cappuccino studio: een paar DD8-MkII tjes.

Geplaatst: do 05 nov 2009, 20:26
door indoubt
Heel erg mooi, heb je dat zelf gespoten (zo ja hoe?) of laten doen.

Re: Cappuccino studio: een paar DD8-MkII tjes.

Geplaatst: vr 06 nov 2009, 10:55
door Olaffel
Hallo,

Is bij mijn weten met dubbeldekkend van de karwei gerollerd :wink:

Olav

Re: Cappuccino studio: een paar DD8-MkII tjes.

Geplaatst: vr 06 nov 2009, 14:19
door Gobla
Dat klopt, en dat is weer met praxis witte latex voorgedaan. Dat weer opgeschuurd en toen 2 lagen witte hoogglans van de karwei met de roller.

Re: Cappuccino studio: een paar DD8-MkII tjes.

Geplaatst: vr 06 nov 2009, 21:03
door Ronald_1
Nette kasten, maar is de afstand tussen woofer en tweeter nu een stuk groter dan het originele ontwerp? Vanwaar die verandering?

Re: Cappuccino studio: een paar DD8-MkII tjes.

Geplaatst: vr 06 nov 2009, 23:45
door Gobla
Deze is maar een paar fringes opgeschoven (in afstand omgezet). Dit kwam neer op slechts een paar hz verschuiving rondom de crossover.

Re: Cappuccino studio: een paar DD8-MkII tjes.

Geplaatst: za 07 nov 2009, 16:16
door Leeuwarden
De MDF kast is eerst met latex geschilderd en daarna met hoogglans op waterbasis (neem ik aan) overgedaan?
Waarom eerst latex ipv grondverf?

Re: Cappuccino studio: een paar DD8-MkII tjes.

Geplaatst: zo 08 nov 2009, 22:27
door Gobla
Kosten.

Van de latex was nog een zeer grote pot over. Na een experiment op een stuk ongebruikt MDF werkte dit prima.