Pagina 1 van 2

free plaatjes online

Geplaatst: ma 11 jul 2005, 20:25
door hovingtim
Probeer XT host. 30mb plaatjes blijven online tot het eind der tijden en gratis

XT Host offers:
- 30MB webspace,
- browser and ftp upload,
- ad-free webhosting,
- no registration required
- short domain: xthost.info/username,
- for free.

http://www.xthost.info/

Geplaatst: ma 11 jul 2005, 20:30
door Edo
Handig...altijd makkelijk wat webspace.

Geplaatst: ma 11 jul 2005, 20:34
door voodooless
en vast ook lekker traag ;)

Mja, hou ze wel lekker op mijn ADSL servertje :). Is ook traag, maar wel zo makkelijk, en zo'n 160 GB plek.

Geplaatst: ma 11 jul 2005, 20:39
door Edo
deepspace schreef:
en vast ook lekker traag ;)

Mja, hou ze wel lekker op mijn ADSL servertje :). Is ook traag, maar wel zo makkelijk, en zo'n 160 GB plek.
Makkelijk zo'n vast IP nummer en een oude PC (met IIS)

Geplaatst: ma 11 jul 2005, 21:00
door voodooless
Edo schreef:
oude PC (met IIS)
Maar het nog trager :oops:

Zet er linux en apache op. Dan heb je er tenminste nog echt plezier van :twisted:

Geplaatst: di 12 jul 2005, 0:03
door JuuL
Hoe kom jij aan 160 gig dan deepspace? Extra bijbetaalt ofzo?

Ik heb 20 Mb :cry: Terwijl ik een aardig leuk abbonementje heb (versatel).

Geplaatst: di 12 jul 2005, 0:21
door voodooless
Dude, server staat gewoon thuis aan adsl ip ;) daar kan ik net zoveel in pleuren als ik zelf wil :lol:

Geplaatst: di 12 jul 2005, 0:28
door JuuL
Dude! ;) Dat kan ook nog :P
Met WSFTP ofzo?

Alleen moet je pc dan wel 24/7 online zijn.

Geplaatst: di 12 jul 2005, 0:29
door Edo
JuuL schreef:
Alleen moet je pc dan wel 24/7 online zijn.
Staat ie ook... 8) (server althans)

Geplaatst: di 12 jul 2005, 0:33
door voodooless
Edo schreef:
JuuL schreef:
Alleen moet je pc dan wel 24/7 online zijn.
Staat ie ook... 8) (server althans)
Tuurlijk :)

Geplaatst: di 12 jul 2005, 0:48
door Henkjan
deepspace schreef:
Dude, server staat gewoon thuis aan adsl ip ;) daar kan ik net zoveel in pleuren als ik zelf wil :lol:
moet ik ook eens aan beginnen. is een 133MHz pentium op 98lite een goed uitgangspunt? wat voor sw voor de server?

Geplaatst: di 12 jul 2005, 0:52
door voodooless
Henkjan schreef:
deepspace schreef:
Dude, server staat gewoon thuis aan adsl ip ;) daar kan ik net zoveel in pleuren als ik zelf wil :lol:
moet ik ook eens aan beginnen. is een 133MHz pentium op 98lite een goed uitgangspunt? wat voor sw voor de server?
Als je het aandruft, ga dan met linux aan de slag. Heb je veel meer performance. Windows heeft toch alleem maar veel onnogdige bagage aan boord.

Geplaatst: di 12 jul 2005, 0:55
door Edo
Ik denk voor Apache prima te doen. Of in combinatie met Linux.

Ik gebruik hier een oude PII 350Mhz met 160MB. Stille voeding, paar schijven van 20Gb en 2x120Gb (raid). IIS erop en werkt (al jaren) perfect.

Als SW heb ik een Draytek staan (Vigor 2600G)

Geplaatst: ma 30 jan 2006, 21:13
door asterduc
zou het niet handiger zijn als forum.zelfbouwaudio.nl zelf ruimte had om fotos op te slaan. Dat zou het voor velen wel wat aangenamer maken.

Geplaatst: ma 30 jan 2006, 21:21
door Edo
Denk dat dat redelijk snel vol zit. Maar het gros van de mensen die een internet aansluiting heeft, heeft ook "space" van zijn provider gekregen.
Veelal rond de 20Mb. Daar kunnen een hoop plaatjes op en je kan dat in eigen beheer bijhouden.

Geplaatst: ma 30 jan 2006, 22:04
door Christian
Heren,

Kijk voor een eigen server ook naar deze linux distro (E-smith).

http://contribs.org/modules/news/

Is webserver, fileserver en router ineen. Draait makkelijk op een P100.

Downloaden, branden op CD en installeren. Draait stabiel en snel.
En het voordeel van linux is dat je er genoeg aan kan knutselen (dat moet de rechtgeaarde DIY'er toch aanspreken). :lol:

O ja, en is gratis.

Geplaatst: ma 30 jan 2006, 22:22
door voodooless
Christian schreef:
En het voordeel van linux is dat je er genoeg aan kan knutselen (dat moet de rechtgeaarde DIY'er toch aanspreken). :lol:
De echte DIY'er gaat natuurlijk voor LFS :P . Ik blijf bij gentoo steken :)

Geplaatst: ma 30 jan 2006, 22:54
door asterduc
ik zou al blij zijn als ik mijn speakermetingen naar mijn provider's webpage krijg via Web CEO.
Het heeft een half jaar goed gewerkt en vandaag ineens niets meer!

Grrr.

Geplaatst: ma 30 jan 2006, 23:01
door Henkjan
asterduk schreef:
zou het niet handiger zijn als forum.zelfbouwaudio.nl zelf ruimte had om fotos op te slaan. Dat zou het voor velen wel wat aangenamer maken.
we zijn er mee bezig, watch this space but don't hold your breath

Geplaatst: ma 30 jan 2006, 23:06
door asterduc
Henkjan schreef:
asterduk schreef:
zou het niet handiger zijn als forum.zelfbouwaudio.nl zelf ruimte had om fotos op te slaan. Dat zou het voor velen wel wat aangenamer maken.
we zijn er mee bezig, watch this space but don't hold your breath
Wow 8) , maar geen haast hoor, ik wacht wel tot morgen! :D

Geplaatst: vr 03 feb 2006, 12:35
door Pjotr
Hoi Asterduk,

Werkt het met FTP ook niet? Dat soort basic communicatie met je web space moet toch minimaal mogelijk zijn?

Geplaatst: zo 19 mar 2006, 10:17
door asterduc
Henk-Jan,

op de DDIY zei je dat de upload mogelijkheid er zat aan te komen.
Wat zijn de verwachtingen daaromtrent?

Ed.

Geplaatst: zo 19 mar 2006, 16:36
door Henkjan
uitgerekend die update schijnt erg tricky te zijn, onze vrijwilliger gaat dus eerst ff droog oefenen

Geplaatst: za 22 apr 2006, 23:19
door Pjotr
Iemand deze al geprobeerd:

http://photobucket.com/

Geplaatst: zo 23 apr 2006, 3:11
door Jan-Willem
Pjotr schreef:
Iemand deze al geprobeerd:

http://photobucket.com/
Nee, nog niet, maar ik zal het eens proberen