Pagina 1 van 1
Transparent Performance usb-kabel
Geplaatst: di 22 sep 2009, 9:31
door bertor
http://www.hifi.nl/nieuws/41107/Transpa ... kabel.html
Misschien ook geschikt om je printer mee aan te sluiten: meer details in je print!
Geplaatst: di 22 sep 2009, 9:44
door b_force
Geplaatst: di 22 sep 2009, 10:12
door Barry2001
Je blijft toch ook lachen he. Zie die prijzen dan ook nog.... als je enkele honderden euri's betaald MOET je wel verschil horen! En als je doorklikt naar de website, geen enkele onderbouwing. Helaas, want dit zou pas echt humor zijn. Daarbij een USB kabel van 15 meter???
Ik denk wel dat als je al vergulde netsnoeren hebt je niet ontkomt aan een audiofiele USB kabel. Vergeet niet de zekering te vervangen voor vergulde exemplaren!
Geplaatst: di 22 sep 2009, 12:11
door bertor
Het kan misschien nog gekker. Met de opkomst van die netwerk spelers en muziekservers verwacht ik nog wel een keer vergulde cat5/6 kabels. Of nog beter, vergulde WiFi antennes

Geplaatst: di 22 sep 2009, 12:15
door Koss
Dat soort discussies blijven altijd leuk en altijd bestaan vrees ik.
Ik heb het verschil wel gehoord bij analoge kabels maar bij digitale kabels gaat het volgens mij alleen maar om bandbreedte. usbdacjes doen volgens mij niet aan crc checking en dat soort ongein.
Geplaatst: di 22 sep 2009, 12:35
door Pjotr
Barry2001 schreef:
Ik denk wel dat als je al vergulde netsnoeren hebt je niet ontkomt aan een audiofiele USB kabel. Vergeet niet de zekering te vervangen voor vergulde exemplaren!
Zekeringen in een USB kabel? Als het goed is zitten die op het moederboard, maar meestal worden die werggelaten.
Wat ik wel heb gemerkt dat niet ieder USB kabel goed werkt met USB 2. Ook als staat op de verpakking dat ie daarvoor gecertificeerd is.
Geplaatst: di 22 sep 2009, 12:36
door bartsegers
Deze doet het hem ook wel, de Cd improver....
http://www.audiodesksysteme.de/index.php?kat=10_17_6
En uiteraard de The Audioquest Everest Speaker Cable
(met zn bijna 20.000€ niet voor de poes)
http://www.audioquest.com/pdfs/earth_fe ... verest.pdf
Geplaatst: di 22 sep 2009, 12:58
door Koss
Ik heb 2 CDtjes hier in Groningen op die manier laten behandelen. Het is wel grappig om te zien dan CD's gewoon niet rond zijn

En.. tsja.. het geluid is goed.. maar of het nou echt beter is.. Ik heb van elke Cd maar 1.
Het zou leuk zijn als iemand de cd's ook onbehandeld heeft liggen, kunnen we ze een keer naast elkaar luisteren
De CD's zijn:
Jamiroquai - Dynamite
Plump DJ's - Eargasm
Geplaatst: di 22 sep 2009, 15:30
door bertor
Koss schreef:
Ik heb 2 CDtjes hier in Groningen op die manier laten behandelen. Het is wel grappig om te zien dan CD's gewoon niet rond zijn

En.. tsja.. het geluid is goed.. maar of het nou echt beter is.. Ik heb van elke Cd maar 1.
Het zou leuk zijn als iemand de cd's ook onbehandeld heeft liggen, kunnen we ze een keer naast elkaar luisteren
De CD's zijn:
Jamiroquai - Dynamite
Plump DJ's - Eargasm
Maar dan wel in een dubbelblinde test, anders is het niet geldig

Geplaatst: di 22 sep 2009, 16:01
door Soundexcel
De CD van Jarmiroquai mag je lenen.
Ben benieuwd
Die UBS kabel.......

Geplaatst: di 22 sep 2009, 17:03
door Koss
Soundexcel schreef:De CD van Jarmiroquai mag je lenen.
Ben benieuwd

Ik kan ook langskomen, anders geloof je me toch niet als ik zeg dat ik het verschil hoor
