Pagina 1 van 1

inspelen van (in-ear) headphones

Geplaatst: za 29 aug 2009, 17:35
door fredze
Hello,

Ik heb me gisteren in-ear headphones (die kleine oortjes die je letterlijk in je oor stopt) gekocht, namelijk de Pioneer SE-CL30. Heel tevreden over hoe ze blijven zitten en het omgevingsgeluid isoleren.

Mijn vraag is nu, verandert het geluid ook naarmate de oortjes worden ingespeeld?

Groeten,
Fre

Geplaatst: za 29 aug 2009, 17:47
door TubeHead
Hmmm goeie vraag...

Naar mijn beleving niet.
Altijd wel gelijk goeie bassen gehad met oordopjes die ik heb gehad.

Geplaatst: zo 30 aug 2009, 22:17
door Forza
Ik merkte met Sennheiser CX300's wel degelijk verschil, kan het moeilijk uitleggen maar het veranderde in een week van geforceerd naar relaxed geluid. Het werd minder schreeuwerig en de bassen werden wat minder maar ze gingen wel dieper.

Geplaatst: zo 30 aug 2009, 23:02
door Marp
Het zal niet echt anders zijn als bij een conventionele luidsprekerdriver. Elke nieuwe ophanging wordt na enig gebruik wat soepeler.