Pagina 1 van 1

Forum slecht bereikbaar

Geplaatst: wo 26 aug 2009, 18:44
door Martijn M
Gisteren had ik er ook een paar keer last van, maar het afgelopen anderhalf uur kon ik niet op het forum komen.

Re: Forum slecht bereikbaar

Geplaatst: wo 26 aug 2009, 18:59
door Marp
Vanaf gisterenavond zit inderdaad de server soms een uurtje of langer vast. Een of andere overbelasting waar we zelf niets aan kunnen doen. Sander is via SMS op de hoogte gebracht. Even afwachten dus maar.

Geplaatst: wo 26 aug 2009, 19:28
door ray5150
Ik heb er de laatste dagen ook soms last van als ik een nieuw bericht plaats.
Vooral als er (kleine) bijlagen bijzitten.

Geplaatst: wo 26 aug 2009, 19:58
door b_force
Ik heb het alleen vandaag, maar dan ook bizar erg.
Zeer regelmatig is ZBA niet bereikbaar.

Geplaatst: wo 26 aug 2009, 20:04
door sietse
b_force schreef:
Ik heb het alleen vandaag, maar dan ook bizar erg.
Zeer regelmatig is ZBA niet bereikbaar.
Had het gisteren en vandaag ook. Maar de laatste keer is al weer ff geleden hier bij mij. Maar het zal wel weer opgelost worden zoals altijd. Kijk, weet je, ZBA is nog steeds groeiende en dat zal consequenties hebben misschien voor de servers of zo....en zo...(heb ikke geluukig geen verstaaaand van....en wil ikke ook niet meer krijge...8) )
:D

Geplaatst: wo 26 aug 2009, 20:47
door Henkjan
de server waarop we draaien krijgt e.e.a. aan groot onderhoud. en om Sietse gerust te stellen: wij zijn op die server slechts een fractie van de belasting

Geplaatst: wo 26 aug 2009, 22:18
door RobertD
... meer tijd om aan de projecten te werken dus.... gaat de belasting van die server binnenkort nog meer omhoog :wink:

Geplaatst: do 27 aug 2009, 21:41
door audiomanics
d'r zitten wel meer sites op die server gok ik... toevallig kon ik de afgelopen twee dagen helemaal niet op ZBA maar ook niet op audio-huppeldepup.nl
Ik begon al te twijfelen aan mijn eigen settings...

Kees

Geplaatst: do 27 aug 2009, 22:45
door Henkjan
het is de server van audiforum.nl

Geplaatst: wo 16 sep 2009, 22:11
door Pjotr
Henkjan schreef:
de server waarop we draaien krijgt e.e.a. aan groot onderhoud. en om Sietse gerust te stellen: wij zijn op die server slechts een fractie van de belasting
Is dat onderhoud nog aan de gang? Het blijft halen en brengen met de bereikbaarheid.

Geplaatst: wo 16 sep 2009, 22:25
door Marp
Heeft volgens mij alles te maken met herindeling van audiforum en wellicht het serverpark. Hopelijk zijn de zaakjes snel op orde, want ik kan ook niet meer bij de webspace.

Geplaatst: wo 16 sep 2009, 23:30
door TubeHead
vind het opzich nog wel mee vallen met het niet bereiken van het forum.

Geplaatst: do 17 sep 2009, 12:29
door b_force
TubeHead schreef:
vind het opzich nog wel mee vallen met het niet bereiken van het forum.
Afgelopen weken meerdere malen 's avonds :roll:

Geplaatst: do 17 sep 2009, 14:11
door sjons
Ik mis al een kleine twee weken de notificatiemail...
Zal wel met die verhuizing te maken hebben neem ik aan?

Geplaatst: do 17 sep 2009, 16:55
door Marp
Het eventueel niet meer ontvangen van notificaties heeft een andere oorzaak. Als nog meer mensen daar problemen mee ondervinden, hoor ik dat graag in dit topic.

Geplaatst: do 17 sep 2009, 19:56
door sietse
Gewoon naar Friesland verhuizen...hum....nergens last van.... :D

Geplaatst: do 17 sep 2009, 20:12
door Pjotr
sietse schreef:
Gewoon naar Friesland verhuizen...hum....nergens last van.... :D
Wordt druk dan Sietse, komen we allemaal die notificaties bij jou ophalen.

Overigens mag toch wel de waardering uitgesproken worden voor de inzet om dit forum draaiend te houden. Het forumbereikbaarheid issue is er al zo lang als ZBA bestaat, het hoort een beetje bij. En ik ben er ook wel aan gewend. Neemt niet weg dat het af en toe irritant is, vooral als je iets post en je niet weet of het nu wel of niet op het forum geland is. Zou toch wel prettig zijn als het ooit eens opgelost zou kunnen worden.

Geplaatst: do 17 sep 2009, 20:50
door TubeHead
Pjotr schreef:
Overigens mag toch wel de waardering uitgesproken worden voor de inzet om dit forum draaiend te houden.
Precies.. net mijn gedachten :D

Geplaatst: do 17 sep 2009, 22:51
door sjons
sietse schreef:
Gewoon naar Friesland verhuizen...hum....nergens last van.... :D
En wer tochten jo dat warkum leit? Al kint natuurlijk wol sa weze dat se foar dokkum een spesjaal soat kabel loekt ha, fansels... :D :roll: :wink:
Pjotr schreef:
Overigens mag toch wel de waardering uitgesproken worden voor de inzet om dit forum draaiend te houden.
Mee eens... :)

Geplaatst: do 17 sep 2009, 23:24
door audiomanics
Pjotr schreef:
Overigens mag toch wel de waardering uitgesproken worden voor de inzet om dit forum draaiend te houden.
Absoluut!! Ok, af en toe kan ik ook niet op het forum, maar dan is het een uurtje later toch weer on-line (meestal)
Als ik op andere fora/forums kijk is dit forum toch heel gebruikersvriendelijk en coulant met bestandsformaten etc.. Ik zou willen dat die andere forums zo waren..

Kees