Ook nieuw hier...
Geplaatst: vr 24 jul 2009, 21:37
Ook ik zat eens even rond te neuzen op internet en kwam toen deze site tegen,en het lijkt me ook leuk om hier eens wat rond te neuzen.Ben ook een audio gek en heb al diversen versterkers high end gebouwd.
Ik hoop hier iets op te steken en ook mijn bijdrage hier kan leveren..
Groet uit het mooie drenthe..
Gerrie..
Ik hoop hier iets op te steken en ook mijn bijdrage hier kan leveren..
Groet uit het mooie drenthe..
Gerrie..