Pagina 1 van 1

foutmeldingen

Geplaatst: di 21 sep 2004, 20:03
door rho
Ik heb 70% van de keren dat ik probeer te posten problemen. De server wordt dan niet gevonden.
Mijn laatste post heeft me een poging of 5 gekost.
Ik gebruik IE6.0 .

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Een antwoord van mijn kant kan dus wel een helel tijd op zich laten wachten. Ik moet eerst op het forum geraken en dan nog geluk hebben dat het lukt om een reactie te posten.

This page cannot be displayed. The page you are looking at is currently unavailable.......blablalba....

Re: foutmeldingen

Geplaatst: di 21 sep 2004, 21:20
door Pjotr
rho schreef:
This page cannot be displayed. The page you are looking at is currently unavailable.......blablalba....
Dat krijg je te zien als om wat voor reden de server niet te bereiken is (of server reageert niet) Ligt niet aan jou of aan de forumsoftware ;)

Zie ook deze post:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=88

Re: foutmeldingen

Geplaatst: di 21 sep 2004, 21:40
door Henkjan
rho schreef:
Ik heb 70% van de keren dat ik probeer te posten problemen. ....
was dat alleen vandaag of al langer? ik heb namelijk vrijwel geen problemen gehad, nou is elke keer dat t niet goed gaat er 1 te veel, maar zo dramatisch als jij t hebt nerk ik niet.

Geplaatst: di 21 sep 2004, 21:47
door rho
Nu gaat het prima, maar het komt wel meer voor dat het enkele uren erg lastig is. Niet alleen vandaag dus.

Geplaatst: di 21 sep 2004, 21:48
door Henkjan
nog op bepaalde tijden?

Geplaatst: di 21 sep 2004, 22:08
door rho
Ja, als het wat later wordt (na 21.00h) is het meestal wat beter.

Geplaatst: wo 22 sep 2004, 7:21
door Bart_M
Ik heb tot nu toe alleen af en toe problemen met bereikbaarheid. Maar als ik er eenmaal op zit, dan heb ik nog nooit een foutmelding gehad.

Geplaatst: wo 22 sep 2004, 23:33
door rho
Nu ging het ook van de eerste keer goed.

Geplaatst: do 23 sep 2004, 20:00
door Pjotr
Was vandaag weer een knipperlichtgedoe met de bereikbaarheid

Hoorde vandaag van onze sysop dat Versatel grote problemen heeft de laatste dagen met hun routers. Hangt de forumserver dus aan een Versatel-touwtje dan kan dat de oorzaak zijn van de problemen.


;)

Geplaatst: do 23 sep 2004, 20:44
door Edo
Ik heb vandaag bijna de hele dag toch wel even zitten kijken, maar heb geen problemen gehad....strange

Geplaatst: do 23 sep 2004, 21:34
door rho
Bij mij nu ook geen problemen meer. Waarschijnlijk een tijdelijk probleempje.

Geplaatst: do 23 sep 2004, 21:46
door Henkjan
nou, ik moest t net 5 keer proberen voor er contact was met de server...

Geplaatst: do 23 sep 2004, 23:18
door Edo
Tsja, vreemd. Net terug van avondje sporten en het duurde nu paar minuten voordat ik online kon komen. Terwijl m'n andere sites (die bij hetzelfde hosting bedrijf zitten) wel online waren.

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 16:17
door Henkjan
net ook weer ~8 keer moeten proberen voor ik verbinding met de server kreeg. tijd voor een goed gesprek met de hosting-club?

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 22:02
door rho
Ja, vandaag ging het weer niet al te best.

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 22:59
door Henkjan
rho schreef:
Ja, vandaag ging het weer niet al te best.
understatement :(

Geplaatst: wo 29 sep 2004, 23:01
door michiel
De problemen zijn mij ook bekent. Soms ook als ik ee bericht heb getypet en deze wil posten... Gaat dan niet lukken. :?

Geplaatst: do 30 sep 2004, 17:17
door robert
Ook bij mij wil het niet altijd....

Op mn werk gaat het beter, misschien een snellere verbinding?

Laatst een mailtje gestuurd naar de host, maar geen antwoord gehad (of het is ergens tussen de SPAM beland). Als ik vanavond thuis ben zal ik nogmaals mailen.

Geplaatst: ma 04 okt 2004, 15:31
door robert
Hier het antwoord van UwHost, nog even geduld dus... :D
De server heeft enkele problemen met apache, er wordt aan gewerkt om dit
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Geplaatst: ma 04 okt 2004, 18:27
door Gast
Nog een kleinigheidje: Bij "Digitale Bronnen" staat een topic genaamd "Wat luister JIJ?"
De antwoordenteller staat hier op 0, dat terwijl er 3 reacties zijn.
Heeft het er misschien wat mee te maken dat het topic verplaatst is?

Oja, ook ik heb regelmatig problemen met het openen van subfora/postings. Ik krijg dezelfde foutmelding als de rest.

Keep up the good work! Er valt hier nog heel veel te leren voor mij! :D

Geplaatst: ma 04 okt 2004, 18:28
door priens
Hmm, dat was dus mijn reply. Sorry... :oops:

Geplaatst: ma 04 okt 2004, 21:14
door Henkjan
Anonymous schreef:
Nog een kleinigheidje: Bij "Digitale Bronnen" staat een topic genaamd "Wat luister JIJ?"
De antwoordenteller staat hier op 0, dat terwijl er 3 reacties zijn.
Heeft het er misschien wat mee te maken dat het topic verplaatst is?
idd, kijk maar onder muziek, daar klopt t wel

Geplaatst: ma 04 okt 2004, 22:24
door priens
Ik had het zojuist al gezien inderdaad! Voorbarig commentaar van mij dus...