Pagina 1 van 1

welk forum?

Geplaatst: do 09 jul 2009, 11:10
door autotuning_sem
Als ik graag reacties wil over een bepaalde speaker, moet dat hier of ergens anders?

Geplaatst: do 09 jul 2009, 11:13
door TH0M
Als je bedoeld over een kant en klare fabrieks speaker, dan kun je dat het beste hier doen:

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=9

(HiFi gerelateerd)