Oude transformator?
Geplaatst: di 30 jun 2009, 19:49
Is dit van enig nut voor iemand?
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Je zou wel 230 V op de 115 kunnen zetten, heb je 900 V hoogspanningb_force schreef:Helaas niet voor 230V volgens mij, aan de opdruk te zien.
Zou ik niet doen. Vaak is de isolatie tussen de wikkelingen hier niet op berekend.Miniwatt schreef:Je zou wel 230 V op de 115 kunnen zetten, heb je 900 V hoogspanningb_force schreef:Helaas niet voor 230V volgens mij, aan de opdruk te zien.en je kunt gloeien met 12,6 V..
Spaartrafo ervoor zetten? (230 naar 115 Volt.)Miniwatt schreef:Je zou wel 230 V op de 115 kunnen zetten, heb je 900 V hoogspanningb_force schreef:Helaas niet voor 230V volgens mij, aan de opdruk te zien.en je kunt gloeien met 12,6 V..