Pagina 1 van 1
Even mijn jaloersheid ventileren...
Geplaatst: do 25 jun 2009, 16:05
door Vinculum
Mijn zwager heeft net nieuwe speakers gekocht.
Focal/JM Lab Electra 907 Be Signature Special Edition
Ja dat is met de Berillium tweeter. Ik is jaloers...
Geplaatst: do 25 jun 2009, 18:10
door Martijn H
ajoh.. Zelfbouw rulezzzz!
Geplaatst: do 25 jun 2009, 20:20
door ray5150
Maar is hij dan ook een echte audio en muziek liefhebber?
of zocht hij "iets" waar geluid uit kwam voor bij zijn 3-in-1 setje om Radio 538 of zo te kunnen horen?
Want dat laatste zou pas echt zonde zijn....
Geplaatst: do 25 jun 2009, 20:47
door Arno
Montana schreef:ajoh.. Zelfbouw rulezzzz!
Ja Vinculum, kijk nog eens even goed naar je eigen creaties.
(Of zit er nu nog steeds geen fineer op

)
Geplaatst: vr 26 jun 2009, 8:10
door Vinculum
ray5150 schreef:Maar is hij dan ook een echte audio en muziek liefhebber?
of zocht hij "iets" waar geluid uit kwam voor bij zijn 3-in-1 setje om Radio 538 of zo te kunnen horen?
Want dat laatste zou pas echt zonde zijn....
Nee het is een echte audiofreak. Uit mijn hoofd speelt hij met een Sugden versteker, een Linn Majik cd-speler, Nordost Red Dawn kabels. Speakers staan op marmeren tegels en heeft ook zo'n resonantiekegel op zijn speakers staan (Die heb ik nooit gesnapt overigens).
Arno schreef:Ja Vinculum, kijk nog eens even goed naar je eigen creaties.
(Of zit er nu nog steeds geen fineer op

)
Tja, zie mijn onderschrift...
Geplaatst: vr 26 jun 2009, 8:43
door bartsegers
mooie looks!
Zonde van die popnagels btw....

Geplaatst: wo 08 jul 2009, 13:21
door Dinobe
heeft ook zo'n resonantiekegel op zijn speakers staan
Goh een rasechte audiofiel zo te horen!
Mooie speakers BTW
Geplaatst: wo 08 jul 2009, 13:26
door Vinculum
Heb ze ook gehoord inmiddels. Klinkt erg mooi hoor. Mis ten opzichte van mijn speakers wel een flinke dosis laag maar het hoog is snoeistrak.
Even mijn jaloezie ventileren...
Geplaatst: vr 14 aug 2009, 15:41
door Hugo77
Ziet er leuk uit maar van het hoog krijg ik koude rillingen. De tweeters zijn echte schreeuwers.
Geplaatst: za 15 aug 2009, 1:40
door Fuzzbass
Klinkt vast erg fijn, maar ik vind ze echt oer- en oerlelijk. Popnagels in 't zicht, wtf?