Pagina 1 van 1

Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: wo 24 jun 2009, 0:15
door Juoigâ
Na een lange reis (en lang wachten op de douane) liggen ze dan eindelijk klaar op onze planken: de nieuwe CHR-70 van Markaudio. Dit is een 4"breedbander waarmee Markaudio de 1e stap in het budget segment van de markt zet. Markaudio kwaliteit voor een lagere prijs dus!

Afbeelding

De CHR-70 is leverbaar in grijze of gouden uitvoering, parameters zijn gelijk, en prijs ook: €75 euro per paar.

De ZBA leden die in Breda op de luisterdag waren hebben al kennis kunnen maken met deze speaker, namelijk in de "Black Beauty" speaker.

Afbeelding

Maar er zijn ook al diverse andere ontwerpen met deze driver gepubliceerd, bijvoorbeeld de Lotus (zie onder)

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: za 13 mar 2010, 15:03
door wouter

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: zo 05 sep 2010, 8:01
door Geenius
Je kunt je ook zoiets ermee doen :twisted: :

Afbeelding

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: di 07 sep 2010, 1:03
door richard
Geenius schreef:
Je kunt je ook zoiets ermee doen :twisted: :
Daar komt vast een heleboel geluid uit, wat erg.

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: di 07 sep 2010, 6:07
door Geenius
....en leeeelijk!

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: di 07 sep 2010, 17:52
door DragoSz
Dit is wel ff voor €12.600 aan speakers ](*,) Je kan der veel betere dingen mee doen [-(

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: vr 17 sep 2010, 12:17
door SSassen
Da's een ijskast met daarop een sticker uit de autotuning winkel met allemaal luidsprekers erop toch? :shock: :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: vr 17 sep 2010, 12:31
door Martijn M
Ben ik nou de enige die 'te grote' afbeeldingen niet kan zien op het forum?

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: vr 17 sep 2010, 12:35
door Henkjan
je bedoelt dat je dat gedrocht niet wil zien?

of gebruik je Chrome?

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: vr 17 sep 2010, 13:23
door Geenius
ik heb de foto verkleind.......

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: vr 17 sep 2010, 13:28
door SSassen
Geenius schreef:
ik heb de foto verkleind.......
Helpt niet, ik zie nog steeds een koelkast met een lelijke sticker erop :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio

Geplaatst: vr 17 sep 2010, 13:41
door Geenius