Pagina 1 van 1
Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: wo 24 jun 2009, 0:15
door Juoigâ
Na een lange reis (en lang wachten op de douane) liggen ze dan eindelijk klaar op onze planken: de nieuwe CHR-70 van Markaudio. Dit is een 4"breedbander waarmee Markaudio de 1e stap in het budget segment van de markt zet. Markaudio kwaliteit voor een lagere prijs dus!
De CHR-70 is leverbaar in grijze of gouden uitvoering, parameters zijn gelijk, en prijs ook: €75 euro per
paar.
De ZBA leden die in Breda op de luisterdag waren hebben al kennis kunnen maken met deze speaker, namelijk in de "
Black Beauty" speaker.
Maar er zijn ook al diverse andere ontwerpen met deze driver gepubliceerd, bijvoorbeeld de Lotus (zie onder)
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: za 13 mar 2010, 15:03
door wouter
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: zo 05 sep 2010, 8:01
door Geenius
Je kunt je ook zoiets ermee doen

:

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: di 07 sep 2010, 1:03
door richard
Geenius schreef:Je kunt je ook zoiets ermee doen

:
Daar komt vast een heleboel geluid uit, wat erg.
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: di 07 sep 2010, 6:07
door Geenius
....en leeeelijk!
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: di 07 sep 2010, 17:52
door DragoSz
Dit is wel ff voor €12.600 aan speakers
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Je kan der veel betere dingen mee doen

Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: vr 17 sep 2010, 12:17
door SSassen
Da's een ijskast met daarop een sticker uit de autotuning winkel met allemaal luidsprekers erop toch?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: vr 17 sep 2010, 12:31
door Martijn M
Ben ik nou de enige die 'te grote' afbeeldingen niet kan zien op het forum?
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: vr 17 sep 2010, 12:35
door Henkjan
je bedoelt dat je dat gedrocht niet wil zien?
of gebruik je
Chrome?
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: vr 17 sep 2010, 13:23
door Geenius
ik heb de foto verkleind.......
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: vr 17 sep 2010, 13:28
door SSassen
Geenius schreef:ik heb de foto verkleind.......
Helpt niet, ik zie nog steeds een koelkast met een lelijke sticker erop
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Re: Nu binnen: de nieuwe CHR-70 van Markaudio
Geplaatst: vr 17 sep 2010, 13:41
door Geenius