Hallo creatievelingen!
Geplaatst: ma 22 jun 2009, 16:52
Hallo,
Heb me net geregistreerd en stel me bij deze even voor.
Ik ben Nico en heb al enkele dagen jullie forum in de 'lurkstand'
gadegeslagen! Mijn complimenten voor de gehele opzet!
Ben een electronicus van origine maar werk al decennia lang in de
kunststof industrie.
Ben een jaar of 10-15 geleden erg actief geweest op dit gebied en
heb vanwege de geboorte van mijn zoon deze hobby op een erg laag
pitje laten sudderen...de vlam was bijna uit....tot nu!
Het laatste wat ik in mijn bezit had was een zelf ontworpen actief
2-weg systeem met Vifa woofer en de Scanspeak Revelator.
Heb ook op het gebied van voor- en eindversterkers
wel een tiental creaties gebouwd. Nu bezit ik nog een kaduuk
microsetje en daar moet maar eens verandering in komen.
Ik zal de komende tijd niet veel posten maar heb altijd warm gelopen
voor 2-weg systemen en nu dus ook weer! Ga me eens breed bij jullie
orienteren en zal gaande weg op zoek gaan naar een high end ontwerp.
Heb links en rechts al wat gevonden wat mijn interesse wekt.
Waaronder: scanspeak/morel/seas...
Heb al flink wat handige mensen hier gezien die mooie dingen hebben
gefabriekt!
Met al deze kennis moet het lukken om een net 2-weg systeem het komende jaar te bouwen met een beetje hulp van dit prachtige forum!
Ideeen en suggesties? >> mailen!! (finnocflyrod@gmail.com)
tot zover!
vriendelijke groet,
Nico
Holten (OV)
Heb me net geregistreerd en stel me bij deze even voor.
Ik ben Nico en heb al enkele dagen jullie forum in de 'lurkstand'
gadegeslagen! Mijn complimenten voor de gehele opzet!
Ben een electronicus van origine maar werk al decennia lang in de
kunststof industrie.
Ben een jaar of 10-15 geleden erg actief geweest op dit gebied en
heb vanwege de geboorte van mijn zoon deze hobby op een erg laag
pitje laten sudderen...de vlam was bijna uit....tot nu!
Het laatste wat ik in mijn bezit had was een zelf ontworpen actief
2-weg systeem met Vifa woofer en de Scanspeak Revelator.
Heb ook op het gebied van voor- en eindversterkers
wel een tiental creaties gebouwd. Nu bezit ik nog een kaduuk
microsetje en daar moet maar eens verandering in komen.
Ik zal de komende tijd niet veel posten maar heb altijd warm gelopen
voor 2-weg systemen en nu dus ook weer! Ga me eens breed bij jullie
orienteren en zal gaande weg op zoek gaan naar een high end ontwerp.
Heb links en rechts al wat gevonden wat mijn interesse wekt.
Waaronder: scanspeak/morel/seas...
Heb al flink wat handige mensen hier gezien die mooie dingen hebben
gefabriekt!
Met al deze kennis moet het lukken om een net 2-weg systeem het komende jaar te bouwen met een beetje hulp van dit prachtige forum!
Ideeen en suggesties? >> mailen!! (finnocflyrod@gmail.com)
tot zover!
vriendelijke groet,
Nico
Holten (OV)