Pagina 1 van 1

We missen nog....... check ff!!

Geplaatst: za 23 mei 2009, 22:35
door Wowly
7.5 euro voor het drinken. Eigenlijk meer, want ik weet dat er een aantal zijn geweest die meer hebben betaald. Dus....als je niet meer weet of je het drinken hebt betaald in het laatje bij de koelkast: PM me eventjes!

Ook missen we 4 (!) matjes. Dit zijn matjes die rood zijn aan de ene kant en blauw aan de andere waarmee de dames in het gemeenschapshuis gymmen. Ik verdenk GeertM en zijn kornuiten ervan dat ze ze hebben meegenomen per ongeluk met die enorme bult aan dekens die ze in ruimte 4 hadden liggen hahaha. Maar het kan ook zijn dat iemand anders ze heeft weggegelgd op een plekje dat we niet meer hebben gezien. Heb je ze zien liggen op een vreemde plek of heb je iemand ermee zien lopen: laat het me even via PM weten!!

dank jullie wel

groetjes

Jan

Edit: de helft van het geld van de drankjes is al weer terecht! Super

Geplaatst: za 23 mei 2009, 23:11
door GeertM2
Jan,

Wij hebben alleen onze eigen dekens en slaapzakken weer terug meegenomen, dat waren er wel een paar, maar we hebben zeker geen gym-matjes meegenomen.

Groeten, Geert

Geplaatst: za 23 mei 2009, 23:55
door Rody
Hey, wat is dat nou? Worden wij hier valschelijck beschuldigd ende in staet van verdenking gesteld?! ;-) Die stapel dekens ligt hier in de kast en ik kan je verzekeren dat daar geen gym-matjes tussen zitten (die buizenversterkers die we er tussen hadden verstopt hebben we het even niet over. OK?)...

Gr rOdy

Geplaatst: zo 24 mei 2009, 8:28
door dre
ik mis nog een interlink met 47labs kabel en furutech pluggen.
het zijn zeer dunne blauwe aders.
iemand nog tegegekomen?

Geplaatst: zo 24 mei 2009, 9:31
door Wowly
Die interlinks heeft iemand meegenomen die jou kent, ik geloof jeroen. Ik hyeb ze zien liggen.

Overigens heb ik nog een hoofdtelefoon van Sony, en enkele cd-r's gevonden. Dus als iemand wat mist, pm me even

Jan

Geplaatst: zo 24 mei 2009, 9:48
door dre
Die interlinks heeft iemand meegenomen die jou kent, ik geloof jeroen. Ik hyeb ze zien liggen.
jeroen is het gewend dat ik wat vergeet......

Geplaatst: zo 24 mei 2009, 10:29
door jeroen_d
Ik heb de interlinks samen met je sub (auch) meegenomen. Ook zaten er nog een paar speakerkabels bij en een dik netsnoer, hoorde vast bij de sub.

Geplaatst: zo 24 mei 2009, 10:35
door dre
Ik heb de interlinks samen met je sub (auch) meegenomen. Ook zaten er nog een paar speakerkabels bij en een dik netsnoer, hoorde vast bij de sub
helemaal goed! 8)

wil je de sub nog even thuis proberen?
of moet asap opgehaald worden?(maakt mij niet uit)

Geplaatst: zo 24 mei 2009, 10:48
door jeroen_d
Hoeft niet asap, kijk maar wat je uitkomt.

Geplaatst: zo 24 mei 2009, 16:33
door Marp
Niet missend maar overgebleven: 4 nikkelkeurige schoteltjes voor spikes.

Deze waren rechts op de vloer in luisterruimte 3 blijven liggen. Harry Engwirda ontving al een bericht, omdat we vermoedden dat ze van hem zijn. Het kan echter zijn dat Amanda, Ed of iemand anders ze liet liggen. Wie ze mist: stuur maar een pm om af te spreken waar ze heen moeten.

--
Edit: de eigenaar is inmiddels bekend. O:)

Geplaatst: zo 24 mei 2009, 23:56
door Wowly
Oja, helemaal vergeten: ik heb een marantz afstandsbediening gevonden en maar meegenomen....Graag PM-etje als je hem terug wil, stuur ik hem op....

Jan

Geplaatst: wo 27 mei 2009, 21:27
door mischa72
Wowly schreef:
Oja, helemaal vergeten: ik heb een marantz afstandsbediening gevonden en maar meegenomen....Graag PM-etje als je hem terug wil, stuur ik hem op....

Jan
Hey Jan,

Die is van mij !!! Die kom ik graag ophalen als je mijn cd hebt geript. Zou morgenvroeg uitkomen?

Even ter verificatie: hij is can een cd-speler en lag in de ruimte waar onder andere ook die prachtige ampjes van Simon stonden

Groetjes,
Mischa

Geplaatst: wo 27 mei 2009, 21:55
door Henkjan
zijn die matjes nou al terecht?