Pagina 1 van 1

ZBA V last minute nog nodig topic

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 11:05
door Wowly
Hallo Mensen

We hebben nog wat nodg voor de dag morgen:

Enkele Solid state versterkers: check: niet meer nodig
Kabels
Kabelshaspels
Stekkerblokken
Dempingsmateriaal (tapijtjes, slaapzakken, andere absorberende zaken behalve maandverbandjes enzo)

Oja, vergeten jullie niet jullie favoriete muziek mee te nemen?

Laat het ASAP weten, dan kan ik de boel bijwerken :D

Groetjes en bedankt

Jan aka Wowly

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 11:21
door ray5150
Zal ik dan ook maar de Kenwood meenemen?

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 11:31
door Martijn H
In totaal 3 paar luidsprekerkabels, 1* 20 meter stroomhaspel+stekkerblok. Moet wel voldoelde zijn voor ruimte 1 of 2 toch..

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 11:37
door Edo
Hier nog wat cinch, LS-kabel, haspel en tweeetal verdeelblokken.

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 11:57
door GeertM2
Ik kan wel mijn Creek 4330 versterker meenemen. Is een muzikaal versterkertje wat met de meeste luidsprekers overweg kan.

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 12:15
door Henkjan
zal wel wat losse kabel en een stritang meenemen.

230V haspel heb ik ook nog wel ergens liggen

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 12:24
door ray5150
ik vond net nog 2 nieuwe stekkerverdeelblokken, gaan ook mee!

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 12:29
door Ronald_1
Als versterking kan ik mijn Rotel RA-04 meenemen en een UCD 400 HG HxR als eindversterker. De Rotel kan ook als voorversterker fungeren voor de UCD.

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 13:06
door fluppie
Zal ik mijn LM3886 bakbeest meebrengen ( 2x300W RMS in 4 ohm ), zuivere eindbak ?
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 4&start=50

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 15:04
door Wowly
Heren: dank u wel. Gewoon meenemen, op de dag zelf is het vaak lastiger dan lijkt om een goede match te maken. Goed gebouwde buizenjongens spelen de sterren van de hemel, maar matchen soms niet goed met bepaalde speakers. Vandaar de vraag nar ss-versterkers.

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 15:18
door b_force
Ik weet niet hoe we mijn subje gaan aansturen, maar zou er iemand even een RCA kabel daar voor mee willen nemen?

Ik heb er op dit moment even geen.
Als we het via high-level doen graag ook iets, dat zit nu met banaan stekkers gedaan, maar is maar 1 meter lang :lol: 8)

Everything will do. 8)

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 15:19
door Henkjan
ik heb nog wel wat lange cinch kabels, gaan wel in de tas

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 15:45
door b_force
Zijn er nog speaker standaards nodig voor de monitors?
Kan wel een paartje meenemen, hoewel ik niet weet of ik Kirsten daar blij mee maak :lol: (die kan dan nmlk niet meer luisteren)

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 15:54
door Geenius
Het is weliswaar geen zelfbouw, maar ik kan mijn transistor setje meenemen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 15:57
door Ronald_1
b_force schreef:
Zijn er nog speaker standaards nodig voor de monitors?
Als je ze mee zou kunnen nemen, graag! :) Ik heb namelijk nog geen goede stands voor mijn monitoren.

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 15:59
door Martijn v
Ik gooi ook nog wel wat kabels in de wagen, meeste signaalkabels zijn nog onafgewerkt op de rol maarja daar kun je dan nog het e.e.a. van maken als het moet.
Zal ook nog mijn Behringer A500 meenemen, die klinkt nog best goed voor het geld.
Voor de stoomkabels moet ik nog kijken of ik er nog heb liggen met mijn naam erop (er zijn er al genoeg kwijtgeraakt).

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 15:59
door Geenius
Ik neem ook nog stands mee.

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 16:06
door ray5150
Martijn v schreef:
Voor de stoomkabels moet ik nog...
Ga je een locomotief aansluiten? :wink: :shock:

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 20:17
door Ronkel
Jan, eventueel heb ik nog wel een eenvoudig SS-versterkertje , een JVC RX-150, 2x 25 W en enigszins op leeftijd. Niet hoogstaand, maar roep maar als ie mee moet :).

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 20:29
door dre
ik wil die moon wel eens horen 8)

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 23:06
door Wowly
Heren (en de enkele dame)

HEEL ERG BEDANKT voor deze overweldigende animo. Zo kan deze luisterdag geheid NIET meer kapot

DANK!

We hebben nu genoeg versterkers etc. Alleen nog mooie interlinks en dempinsmateriaal is gewenst. Ik zie het morgen wel verschijnen, ik ga zo slapen om mporgen enigzins fit te zijn!

Groetjes

Jan

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 23:16
door Rody
Ik heb nog twee oude paardendekens in de schuur liggen, zal die meenemen...
Zijn er voldoende bronnen? Ik kan evt mijn Oppo 980HD meenemen, die speelt ook SACD en DVD-A....
Indien nodig kan ik ook mijn Rotel RA840BXII meenemen, maar die is in dezelfde klasse als de Creek van Geert dus of dat veel zin heeft....

Gr rOdy

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 23:18
door fluppie
Een Pioneer PD-S505 kan ook nog mee indien nodig :D ( voor een HK DAC aan te sturen ? )

Een kabelhaspel zal ook nooit kwaad kunnen zeker :D ?
Hele korte interlinkjes heb ik liggen (2), maar is car-audio spul van Caliber, naar mijn weten voldoende. Ik zie wel of ze nuttig kunnen wezen.

Geplaatst: vr 22 mei 2009, 23:58
door b_force
Ik neem twee halve matrassen mee (jah das een hele idd :lol: 8) ) en een dikke slaapzak.
Moet goed zijn :)