Pagina 1 van 1

Crafty & Yarland op de High End Munchen 2009

Geplaatst: za 09 mei 2009, 23:33
door Roland
Hoi,

We staan dit jaar ook weer op de High End in Munchen. In Hal 3, ik hoop onder andere een paar interresante ontwerpers te strikken voor de Speakerguru interview serie. Joachim Gerhard bv. We gaan onder andere de nieuwe Yarland FV34BSA laten horen in Munchen.

Een uitgebreid showverslag volgt zodra ik weer terug ben uit Munchen. Let er wel even op dat ik vlak daarna naar China ben voor twee weken. Daar ga ik onder andere Yarland bezoeken.

De Webshop blijft wel open, maar let er op dat ik alleen aanstaande week en eind mei nog de mogelijkheid heb om te verzenden. De 18e mei vertrek in naar Munchen.

Ik kan niet verzenden van: 18 tot 26 mei
Ik verzendt alles wat er die week bestellt is tussen 26 en 29 mei
Bestelling die na de 28e binnen komen kan ik pas de 17e juni verzenden.

Vriendelijke groet
Roland

Geplaatst: vr 29 mei 2009, 0:20
door Roland
Hoi,

Zo weer helemaal bovenaan de mailbox aangekomen en het verslagje van de show staat ook online!
http://www.crafty.nl/nieuws/2009/05/12/ ... n-munchen/

Groet Roland

Geplaatst: vr 29 mei 2009, 11:59
door Roland
Wat ik wel een steeds groter nadeel vindt op shows als deze is dat ik speakers ontleed naar hoe ze eruit zien. Dat beinvloed mijn oordeel steeds sterker. Je denkt er toch kantel punten bij etc.

Drie maal een 17 cm en dan naar een ribbon voor het hoog klinkt dan ook als zodanig. Wat me verder opviel is dat ik op een of de andere manier erg snel op pik of een mid bas driver bassreflex is. Het midden wordt daar rommeliger van dan je op papier zou verwachten. Enkele positieve uitzonderingen daar gelaten.

Geplaatst: za 30 mei 2009, 11:44
door Porcino
ehhh Roland... Doe even een spellcheck en spatiecheck over je stukkie tekst op je site... :oops:

Geplaatst: vr 05 jun 2009, 19:26
door Fokko
Onze buizen lief hebbende vriend nog tegengekomen?

Geplaatst: di 23 jun 2009, 12:32
door Roland
Hoi,

Ja, ik weet het de tekst is niezobest. Ik was maar 4 dagen thuis tussen de High End in Munchen en China. Ik heb ervoor gekozen hem niet helemaal perfect online te zetten ipv eind juni...

Leuk verslag van lampizator!

Groet Roland